Donnie Darko Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tviler på at dette er rett sted, men prøver. Vet noen hvordan jeg får tekst oppå et bilde? Kanskje dårlig forklart, men håper dere skjønte det. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) EDIT Endret 7. januar 2008 av MathiasF Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Velg media generators-bla ned til "text" og velg en av de tekstformene du vil ha. dra hele tekst modulen som vil ha opp på tidslinjen. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Velg media generators-bla ned til "text" og velg en av de tekstformene du vil ha. dra hele tekst modulen som vil ha opp på tidslinjen. Ja det er greit, men da dekker hele teksten bilde. Jeg har et bilde av en stol, så skal det etterhvert dukke opp en tekst på det bilde. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 www.pixel2life.com -> Se en del tutorials. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Fant dessverre ingenting Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Da må jeg inrømme at du er MEGET dårlig tl å lete. Trykk på "Cathegories" så velger du "Video Editing" så "Sony Vegas" eller bare gå in hit http://www.pixel2life.com/tutorials/sony_vegas/ Endret 8. januar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Finner ingenting om det der heller... EDIT - Fant ut av det selv. Takk for hjelpen. Endret 8. januar 2008 av MathiasF Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Velg media generators-bla ned til "text" og velg en av de tekstformene du vil ha. dra hele tekst modulen som vil ha opp på tidslinjen. Ja det er greit, men da dekker hele teksten bilde. Jeg har et bilde av en stol, så skal det etterhvert dukke opp en tekst på det bilde. Tekst med transparent bakgrunn funker. Da blir bare teksten synlig oppå bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå