Eirikn93 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eg eg har vurdert å kjøpe enten Ninntendo Lite DS eller PSP. Men vet ikkje hvilken eg vil ha ^^. Spill Eg vil spille er di tradisjonelle Donkey Kong og Mario & co, Splinter cell osv ... Hvilken er best / Billigst spill osv... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Saken er vel klar, viss du vil spele Donkey Kong og mario, vel du så klart DS! Lenke til kommentar
Eirikn93 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) :S Er det internett på DS'en? Endret 8. januar 2008 av Eirikn93 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan spille over internett på DS ja. Også mulig å surfe på nettet med den om du kjøper en DS Browser. Anbefaller DS! Mye bedre spill! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 DS og PSP er ganske så forskjellige maskiner. DS har mange gode spill, men satser i større grad på originale morsomheter med begrenset maskinvare, mens PSP har flere "tradisjonelle" spill med heftigere grafikk men uten "nyskapende" ting som stylus, mikrofon og to skjermer. Jeg vil si begge maskinene har ganske godt utvalg i spill. Når det kommer til multimedia er PSP rett og slett overlegen. Med drøssevis av homebrew (hjemmesnekrede programmer) som f.eks. diverse emulatorer, mulighet for å spille av vanlige mediafiler, spillefilmer på UMD og interaktivitet mot PS3 om du skulle ha, eller finne på å kjøpe en slik. Jeg ville anbefalt deg å prøve begge, og se hva som ligger for deg, rett og slett. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det mest irriterende med disse trådene er de som faktisk har vert på dette forumet ganske lenge som fremdeles svarer på disse trådene. Jeg vil anbefale deg å bruke søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes allereie mange trådar om dette, derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg