Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har vært i Vassfjellet og knipset noen vågale kompisser. Dette er deler av resultatet: Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 Pro f/5 @ 12mm 1/400 ISO 400 Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 Pro f/5 @ 12mm 1/400 ISO 400 Hopper: Joacim Jacobsen Ikke kommentèr bildet. Fyr løs! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det er ett eller annet ved bakgrunnen (trærne i bakgrunnen) som var litt små irriterende, syntes at de kunne vært enten skarpe, eller enda uskarpere. Enig? Uenig? På det andre bildet ditt så syntes jeg at det utbrente området til venstre i bildet ødelegger litt, det stjeler litt oppmerksomhet. Men jeg ser at sola står lavt, og da er den jo ganske skarp.. Jeg er jo ingen ski fotograf, så du må ikke høre for mye på meg hehe! Endret 7. januar 2008 av cv-trial Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Trærne burde vært skarpere, men rørte på kameraet + forvregning førte til at de strakk seg. Det lyse feltet ned til venstre ødela bildet. Hadde jeg klart å håndtere det hadde jeg kunne valgt et annen utsnitt også. Men er første gangen min, man lærer så lenge man lever... Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, ser at bildene dine (de 2 første) er desaturerte, men du har valgt å beholde rødfargen slik at skiene skal skille seg ut. Det er vel og bra, dessverre er det røde elementer nede i bildet også som stikker seg ut da, og trekker oppmerksomhet. Det er ikke så bra... Jeg tror det kunne vært en tanke å fjernet fargen på de elementene slik at de smeltet inn med bakgrunnen. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hei, ser at bildene dine (de 2 første) er desaturerte, men du har valgt å beholde rødfargen slik at skiene skal skille seg ut. Det er vel og bra, dessverre er det røde elementer nede i bildet også som stikker seg ut da, og trekker oppmerksomhet. Det er ikke så bra... Jeg tror det kunne vært en tanke å fjernet fargen på de elementene slik at de smeltet inn med bakgrunnen. Mvh, Beej80 Takk! Var nok litt lite nøye med arbeidet der. Redigerte ca 60 slike bilder på ganske kort tidskjema så ingen av bildene er spesielt bra redigert. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Bra. Neste gang kan du vurdere å skyte med en touch av blits for å unngå skjenerende skygger på hovedmotivet. Endret 8. januar 2008 av Skikongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå