Gå til innhold

BK: Noen bilder fra alpinbakken!

Anbefalte innlegg

Har vært i Vassfjellet og knipset noen vågale kompisser. Dette er deler av resultatet:

2112517887_64c28c47fc_o.jpg

Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 Pro

f/5

@ 12mm

1/400

ISO 400

2120841234_ed5c9f3142_o.jpg

Nikon D200 m/grep + Tokina 12-24mm f/4 Pro

f/5

@ 12mm

1/400

ISO 400

Hopper: Joacim Jacobsen

2078054631_9067af1765.jpg?v=0

Ikke kommentèr bildet.

Fyr løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ett eller annet ved bakgrunnen (trærne i bakgrunnen) som var litt små irriterende, syntes at de kunne vært enten skarpe, eller enda uskarpere. Enig? Uenig?

På det andre bildet ditt så syntes jeg at det utbrente området til venstre i bildet ødelegger litt, det stjeler litt oppmerksomhet. Men jeg ser at sola står lavt, og da er den jo ganske skarp..

Jeg er jo ingen ski fotograf, så du må ikke høre for mye på meg hehe!

Endret av cv-trial
Lenke til kommentar

Trærne burde vært skarpere, men rørte på kameraet + forvregning førte til at de strakk seg.

Det lyse feltet ned til venstre ødela bildet. Hadde jeg klart å håndtere det hadde jeg kunne valgt et annen utsnitt også.

Men er første gangen min, man lærer så lenge man lever...

Lenke til kommentar

Hei,

ser at bildene dine (de 2 første) er desaturerte, men du har valgt å beholde rødfargen slik at skiene skal skille seg ut.

Det er vel og bra, dessverre er det røde elementer nede i bildet også som stikker seg ut da, og trekker oppmerksomhet. Det er ikke så bra...

Jeg tror det kunne vært en tanke å fjernet fargen på de elementene slik at de smeltet inn med bakgrunnen.

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar
Hei,

ser at bildene dine (de 2 første) er desaturerte, men du har valgt å beholde rødfargen slik at skiene skal skille seg ut.

Det er vel og bra, dessverre er det røde elementer nede i bildet også som stikker seg ut da, og trekker oppmerksomhet. Det er ikke så bra...

Jeg tror det kunne vært en tanke å fjernet fargen på de elementene slik at de smeltet inn med bakgrunnen.

Mvh,

Beej80

Takk! Var nok litt lite nøye med arbeidet der. Redigerte ca 60 slike bilder på ganske kort tidskjema så ingen av bildene er spesielt bra redigert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...