rashka Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Heisann! Det hele startet for en uke siden da jeg etter å ha latt spilleren ligge en stund begynte å bruke den igjen, det første jeg merket var at displayet var pussig, jeg kan best forklare det som om oppløsningen var helt feil, pixlene ble liksom helt feil å se på. Jeg brydde meg lite siden jeg ser fint lite på mp3 spilleren allikevel og brukte den. Så idag da jeg skulle skru den på kom det lyd men intet bilde i displayet, da jeg senere skrudde den av og på omtrent 10 ganger fikk jeg omsider litt lys, da var skjermen veldig veldig rød, hele skjermen var i forskjellige rødtoner. Det er omtrent som om skjermen har svelget grønn og blå. Har mp3-spilleren rett og slett tatt kvelden? Har creative evt garanti på noe sånt (den er omtrent 1 år gammel) Mvh Stian. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Heisann! Det hele startet for en uke siden da jeg etter å ha latt spilleren ligge en stund begynte å bruke den igjen, det første jeg merket var at displayet var pussig, jeg kan best forklare det som om oppløsningen var helt feil, pixlene ble liksom helt feil å se på. Jeg brydde meg lite siden jeg ser fint lite på mp3 spilleren allikevel og brukte den. Så idag da jeg skulle skru den på kom det lyd men intet bilde i displayet, da jeg senere skrudde den av og på omtrent 10 ganger fikk jeg omsider litt lys, da var skjermen veldig veldig rød, hele skjermen var i forskjellige rødtoner. Det er omtrent som om skjermen har svelget grønn og blå. Har mp3-spilleren rett og slett tatt kvelden? Har creative evt garanti på noe sånt (den er omtrent 1 år gammel) Mvh Stian. dekkes av forbrukerkjøpsloven, da det ikke er en feil forårsaket av deg (da må du isåfall ha gjort noe veldig snåkt). kontakt butikken du kjøpe den på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå