videokid84 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 http://www.sms-penger.tk Tror dette er det mest geniale jeg har sett på en stund! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hadde ikke tid til å lese alt, men det veldig bra ut det!!! Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Vel, det ligger på et TK-domene, ta hintet da folkens. Litt mistenkelig at den som legger ut denne linken registrerte seg idag... Dere som går på dette er dumme. Ikke si at dere ikke ble advart... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 samme sida ligger jo på http://www.smstilbud.no/ og da.. men jeg er ikke sikker på om jeg "gidder" stole på dem.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg vet det, men det faktum at de har registrert et TK-domene bør åpne øynene til folk. Dessuten står det med liten skrift at man må betale 30 kroner for å melde seg inn, og deretter 30 kroner per uke... Hvis du ikke tjener 2000,- (de fleste gidder vel ikke holde på så lenge...) får du ikke noe som helst utbetalt. Altså, firmaet sitter igjen med pengene.... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dette er "nesten" HELT umulig å tjene penger på...Anbefaler at dere ikke hiver derer på "pyramiden" (Vist ikke du er stinn av penger å har råd te å tape litt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Verve forum 2k... Reklame 3k Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Enig med molna der ja... Dette virker veldig tvilsomt... Dette er for lettlurte folk som ikke har noe annet å foreta seg. STYR UNNA! Det er mitt råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå