AMajor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har verken lest Neuromancer eller Count Zero av William Gibson, men har planer om å gjøre det etter at jeg har lest ferdig Silmarillion av J.R.R Tolkien. Poenget med dette innlegget er dog å spørre om det er noen som vet hvor det går ann å få kjøpt slike bøker med de originale coverene/omslagene (i dette tilfellet spesielt rettet til boka Neuromancer fra 1984) ? Jeg skulle gjerne likt å visst hvor man får kjøpt bøker med gamle originale cover-omslag. Det gjelder også bøker som Phillip K. Dick har skrevet. Det er vel kanskje bare meg, men synes det er spesielt viktig å ha de gamle coverne fra tiden de ble laget for å få en mer nostalgisk følelse både når jeg leser boka, og når jeg samler på de. Jeg synes ikke disse nye coverne er spesielt interessane. Bare fordi de har mer fargerik og sprudlende grafikk på coveret trenger ikke å gjøre de noe mere verdt å lese eller å samle på. M.v.h. Rudi. Endret 7. januar 2008 av RudeRudy Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal du originale covere, så bør du prøve bruktbutikker og antikvariater. På nettet har du jo finn, qxl, ebay osv. Ellers bør du lese Mona Lisa overdrive i tillegg til de andre Gibson-bøkene du nevnte, da har du hele Sprawl-trilogien. Her kan du se den første utgivelsen av Neuromancerpaperbacken på engelsk. Lenke til kommentar
AMajor Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Har sett den der paperbacken på wiki tidligere ja. Jeg glemte å si at jeg er ute etter vanlig pocket utgave. Men takk for tipsene så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå