Pliskin214 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Houdi! Har akkurat lastet ned ny driver til mitt Radeon X1300 kort. Men når jeg starter f.eks BF2 blir skjermen svart og går tilbake til windows. Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd å oppdatere direct X. Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har nvidia nå men husker når jeg hadde ATI før så måtte jeg laste ned NET Framework for å få driverne til å fungere 100%. bare sier i fra hvis du har glemt det. eller hvis de bruker det fortsatt Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ATI Catalyst NET Framework 6.8 WinXP http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...ork-WinXP.shtml Products Supported: * Radeon® X1300 series Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 har samme problem selv, med et mobillity radeon x1300. Etter oppdatering til siste drivere (7.12) er det en del spill som ikke funker.. Lenke til kommentar
Pliskin214 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Har lastet ned alle oppdateringer jeg fant på update siden til windows. Lenke til kommentar
Pliskin214 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Prøvde ATI Catalyst NET Framework men instalasjonen stoppet. Passet ikke med det gamle framework, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå