PenttiNaumanen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jag är rätt ny här på forumet och skulle gärna vilja veta litet grand hurudana mina meddebattörer är? Är ni unga eller gamla? Jag själv är mer gammal än ung. Jag skulle också vilja diskutera om nordiskt samarbete utan någon förutfattad mening om saken. Vad som intresserar mig också väldigt mycket är nordisk historia. Var bussig och svara mig utan att bry sig om att jag är en utlänning, alltså finsk medborgare som bor i Finland och inte i Norge. Endret 7. januar 2008 av PenttiNaumanen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=866421 alder på forumsfolket søkefunksjon er en fin ting Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Alle politiske disksjoner tar man her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=57, bare ett tips Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er en stor overvekt av brukere i alderen 14 til 20 år. Selv kommer jeg inn under denne gruppen med mine korte 19 år. Tar igjen for dette ved å være gammel mentalt sett. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Selv er jeg 18, og tror gjennomsnittet her på forumet ligger på mellom 17 og 19. Vi har imidlertid alle aldersklasser, og den eldste brukeren jeg vet om er Skrue (60 år). Nordisk samarbeide er en spennende sak å diskutere på flere måter, men dette er ikke helt riktig kategori til å diskutere slikt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tror jeg trekker litt ned med mine 15. Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tror jeg trekker litt ned med mine 15. Trekker nok mer ned med mine 13.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 og legge ut om alderen har vi vell en helt annen tråd til da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå