Etern1tyy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hei! noen som vet åssen jeg kan få excel på norsk? har ikke peiling på programmet, så forklar enkelt det er på engelsk nå Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Veldig enkelt. 1. Avinstaller Excel 2. Gå til butikken og kjøp norsk Excel 3. Installer. Du kan eventuelt bytte om på steg 1 og 2 Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 "Excel" er så mangt. Hvis du har amerikansk Office 2007 kan du kjøpe en norsk språkpakke. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er faktisk også mulig med Office 2003, men språkpakken selges dessverre BARE til de største bedriftskundene (de med MANGE lisenser). Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ellers er det jo ikke alltid noen fordel å ha norsk Excel da! Om du søker løsninger på nettet er engelsk en stor fordel, og stavekontrollen i Excel er tross alt kke verdens viktigste greie Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan jeg få lov til å foreslå Calc i OpenOffice-pakken? Det får du på norsk, og det er gratis. Siden du er nybegynner, så klarer du deg nok veldig bra med den funksjonaliteten som OpenOffice tilbyr. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Språkpakken i 2007 er heldigvis mer tilgjengelig og ikke så dyr: http://office.microsoft.com/en-us/suites/HA102113691033.aspx Den tillater at du switcher mellom språkene, så trenger du engelsk så er det klikk, lukk og åpne. Og du har rett, Calc er en helt utmerket Excelkopi og man skal være nokså avansert bruker for å merke noen forskjell på dem. Bete hilsen Harald Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skulle egentlig til å foreslå OpenOffice jeg også. Det var riktginok ikke det han lurte på, men hvis du skal ha Excel på Norsk så må du nok enten kjøpe språkpakke eller kjøpe Excel (Som jeg ikke vet om du får kjøpt Separat?) Jeg vet ikke om du må kjøpe hele Office-pakken. Men, med OpenOffice får du en bra kontorpakke med det du trenger. I tillegg kan du få den på Norsk. Lenke til kommentar
Etern1tyy Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Åssen vet alle at jeg har torrenta office/excel? xD geniale folk her Lenke til kommentar
wiggo-fo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har et problem med excel 2007 norsk versjon. når jeg skriver en sub kommer denne i engelsk? Noen måte jeg kan skifte over excel til engelsk på, da dette er mer naturlig språk for meg å bruke formlene på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå