DonKristo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Så denne på forsiden av Briokatalogen som kom i posten i dag! Ser ut som en etterlysning av noen de har mistet :!: Han må i alle fall være bra dau om han sist ble sett i 9 deler...! I tillegg får du faktisk med koffert for å oppbevare delene hans i Endret 7. januar 2008 av DonKristo Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hihi, ikke verst. Skjønner ikke at det går an å overse skrivefeil som det der. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tror det var et par til i katalogen når jeg tenker meg om:P Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvem faen vil være Agent 707 anyway?? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Hvem faen vil være Agent 707 anyway?? Hadde jo tenkt å kjøpe meg en slik koffert! Tøft med pistol og greier! ...NOT! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ananas ringer, rå dyr, hvilke andre syke orddelinger hadde vi? Asparges topper....hjelp.... Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det er så nerd å lage en ny tråd bare pga en orddelingsfeil!... get a life geeks Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 det er så nerd å lage en ny tråd bare pga en orddelingsfeil!... get a life geeks Woah, what crawled up your pooper and died? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hehe. Er nok mange her i landet som burde melde seg på et Endret 9. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Haha! Det bekreftet du bra med den der ja:D Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skjønte ikke jeg. Var poenget "..oppbevare spiondelene i..." ..? Eller orddelingen "Super Agent"..? Hva er det jeg ikker ser? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg tok den ikke helt jeg heller.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 "Agent sett i 9 deler." , han er sett, og han var i 9 deler. Det skal stå "Agentsett i 9 deler." Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Aaaah DA skjønte jeg den. *fnis* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå