annsands30 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, har hatt psp i over ett år nå, men den har ikke vært i bruk. Har lest en del i dette forumet og i pspnett.com. Har funnet ut at psp'en jeg har er med dette berømte hovedkortet som er vanskelig å downgrade. TA-082!!!! Har sett det går å downgrade den om en har fw 2.71 osv. Problemet er at jeg har firmware 3.11.... er det ikke mulig å downgrade denne??????? Please hjelp, er noe grønn på dette... På forhånd takk Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Joda. Fullt mulig å nedgradere. Les denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor vill man nedgradere PSPen? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For å installere custom firmware. Dette kan kun gjøres fra 1.5 firmware. Lenke til kommentar
annsands30 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takker for svaret. Men for andre som sliter med dette og har firmware under 3.50, anbefaler jeg denne linken : http://pspnett.com/forum/viewtopic.php?t=1662 Her var det noe enklere etter min mening... Har ikke prøvd det enna, men skal gi tilbakemelding om jeg klarer å "bricke" den eller ikke Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 For å installere custom firmware. Dette kan kun gjøres fra 1.5 firmware. Evt. bare kjøre 1.5(Pga. det er en av de få vanlige(Er ikke sikker på om 1.0 også gjør det) fwen som drar homebrew) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er man på 1.5 er det like greit å oppgradere til CFW (custom firmware). Ingen grunn til å henge etter med så mye godis i nyere CFW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå