Fafus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har hjemme et Radeon x300-500 series skjermkort som står i et EVGA 680i SLI HK, og det eneste det gjør er å levere et bilde til PC-en. kan ikke se på film med PC-en eller spille spill fordi at jeg ikke får instalert driverene til kortet uten å få BlueScreen. vanvittig irriterende, og det er ikke noen som til nå har kunnet hjelpe meg... har prøvd mange slags drivere fra nettet som går på Radeon, prøvd X-anntall formateringer, forskjellige versjoner av windows... har ikke prøvd å kaste det vegg-i-mellom enda... det blir siste utvei, eller dyppe det i vann med strøm tilkobla... men er det noen som kan hjelpe meg eller for den saks skyld har et N-Vidia kort som de kan selge til meg billig?`??? (grunne til at jeg ikke har kjøpt noe nytt kort enda er pga manglene penger... klarer ikke se bort så masse penger til at jeg kan skaffe meg et kvalitets kort) så jeg trenger å skaffe meg et kort snart før jeg blir gal... situasjonen har vært slik i over et halvt år så orker snart ikke vente lenger... Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Skal du ha brukte skjermkort er det best du kikker på bruktmarkedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå