mads182 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser i brukermanualen at det skal følge med nettverkskabel til PS3. Hva slags nettverkskabel er det snakk om? Fulgte ikke med noe i min pakke. Står også i brukermanualen at du skal ringe til nærmeste "service" for å melde i fra dersom du mangler noe av det den skal inneholde Men om det er snakk om en vanlig nettverkskabel, klarer jeg meg fint.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er en helt vanlig nettverkskabel ja. Veldig kort også. Tviler på at du vil savne den Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Var det jeg tenkte meg, takk for svar. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ring til MIX og si at det ikke fulgte med:D.. Bare for og plage dem litt^^ Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ring til MIX og si at det ikke fulgte med:D..Bare for og plage dem litt^^ Hehe! Orker nok ikke å bruke tid på det, gitt. Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den ser ganske kraftig ut å.. i forhold til vanlige tp-kabler.. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ring til MIX og si at det ikke fulgte med:D..Bare for og plage dem litt^^ Hvorfor ikke bare kjøpe 1 kabel, koster ingenting for en slik kabel, er jo nesten dyrer å ringe å plage de på Mix'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå