na1t Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 har tenkt til å handle meg en bærebar(undeholdning over alt), det meste krevende jeg utsetta min stasjonære pese for var quake 3 i et meget lavt detalj nivå.. så det jeg lurer på er hvor krevende laptop trenger jeg da? har sett på dell sin 2650 den har 1.8 Ghz P4 cpu 256 MB intern minne Geforce2Go med 32 MB DDR minne HD: 4200 rpm på en ATA 100 kanal det burde vel holde(ser bare hd rpm som et evnt problem..)? eller har folk andre meninger? om evnt 2650 og.. takk! Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Neida, duger fint det der. Om bærbar er for spilling er en annen sak, synes jeg da. :wink: Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ekke sikker på gfx'n, men du får da spilt.. men som sagt: spilling på laptop, hmmm, det får bli en annen diskusjon Lenke til kommentar
Ata Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 tror nok det skulle gå bra å kjøre q3a på den. tross alt kjørte jeg q3a spillbart på en k6-2 550MHz og TNT2 Ultra for en god stund siden Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 jeg har en laptop, og jeg spiller med den. Ikke akkurat den ALLER beste spilleopplevelsen, men hva er galt med det? Kobler til en ekstern skjerm, med mus/tasatur, merker egentlig ikke saa stor forskjell... Men en GF2 - go er jo ikke laget for de nyeste spillene men det fungerer kjempefint... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har spilt Q3 med GeForce 2 MX200 i 1280x1024x32 og full details uten problem, det er ikke så krevende spill Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Funker fint det.... Fikk 50 fps med laptopen min.............. spilling på lap er fortsatt en annen sak haha Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg forstår fremdeles ikke hvorfor folk klager på spilling på laptop? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Prøv å spill C&C generals på en laptop. Har en kompis som prøver, ALT av details av, laveste oppløsning. Får ikke loada vanlig campain engang, vifta starter opp på full guff, står der til pc'en rebooter av seg selv. Når han spiller skirmish så hakker det helt sykt. Det er en p4 1,8 (ikke mobile p4) 256mb ddr 32 mb ati skjermkort. Det er jo kun en ting som bremser og det er skjermkortet, og det kan ikke oppgraderes på noen laptopper så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå