sNiPeR dUdE Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei!! Jeg skal kjøpe meg et tennis spill men hvilket skal jeg kjøpe? Noen som vet om noen bra som er ute nå?? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hahahaa tennis? hva skal du med tennis så lenge du har cs? uansett. jeg vet ikke :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nokia 7210 har vel et tennisspill hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 husker jeg hadde tennis spill på både nintendoen min og super nintendoen. det på super n var "super tennis" det eide Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Med et tennis spill hva trur du jeg skal med det???? Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har CS å men det går an å spille NOE annet Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hmmm, tennis er jo tøft. søk litt på de som lager spill (EA GAMES) og sånne sider. kanskje du finner noe. happy hunting Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Virtua(virtual) Tennis finnes til pc og det er utroliog bra. Skal du ha ett tenis spill bør du absolutt vurdere det. Finnes demo av det på nett. Husker bare ikke hvor. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg veit det, men jeg har bare demoen!! Enig det er drit bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå