maasoey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du prøvd AMD dual core optimizer? Jeg prøvde dette. Maskina mi reboota før den ble ferdig installert. Skjer hver gang. Hva pokker er det som feiler maskina mi? Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hadde glemt denne tråden jeg Har funnet problemet en eller annen sopp på fabrikken til Asus hadde satt cmos jumperen feil så systemet ble ustabilt. Litt rart at pc-en fungerte i det hele tatt. Jeg har også oppdaget at dette HK er noe av det mest klønete jeg har vært borti. Pakket ut samme filen som jeg testa sist og resultatet var 3 minutter. Jeg klarte jo selvfølgelig og fucke med MBR-en til den ene disken min så nå får jeg ikke innstallert operativsystemet på den. Endret 24. januar 2008 av Barkster Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 last ned ultimatebootcd. der finner du masse nyttige programer som kan hjelpe deg med HD'en din http://www.ultimatebootcd.com/download.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå