Beyma Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg skal teoretisk bli innkalt januar 2009, men etter å fått meg dame og vi har tenkt oss på et friår i utlandet, så vil jeg rett og slett ikke i militæret.. Jeg kan ikke se for meg at jeg sløser et år i militæret.. Etter friåret vil jeg jo studere.. Noen som har sluppet militæret av lignende grunner? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan du ikke bare si at du er pasifist? Enkelt og greit=D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan du ikke bare si at du er pasifist? Enkelt og greit=D Slike folk har man siviltjeneste for. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Var det ikke slik at Høgsterett for ikke så lenge siden vedtok at staten ikke har lov til å tvinge noen inn i militæret mot deres vilje? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Er ikke det at jeg ikke vil og er pinglete, men jeg vil rett og slett ikke dra fra kjæresten min og jeg vil ha et friår de jeg reiser og har det morsomt et år, før studiene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå