Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sæden smakte annerledes

Gjest AnonymPike

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymPike

Da jeg sugde typen sist kom han veldig mye, mer enn vanlig. Men vi hadde riktig nok holdt på en stund uten at han hadde "fått lov" å komme :p Da han kom, kom det mye. Først vanlig og etter en stund kom det plutselig en annen smak. Og jeg fikk nesten brekkninger, det smakte virkelig ikke særlig godt... Aldri hatt noe problemer med sæd. På han eller andre. Men nå kom det noe jeg ikke har vært borti før.

Noen som vet hva som skjedde og hav årsaken er?

Takkar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Meg igjen

Jeg vil bare kommentere at det er merkelig om det er mat. Fordi først smakte den helt normalt. Men plutselig smakte den helt annerledes. Og den smaken var ikke så inmarri digg :p

Lenke til kommentar

Det kan ha vært maten han hadde spist, ja. Løk, sterk mat og slikt påvirker smaken negativt, som nevnt ovenfor, mens sitrusfrukter, ananas, jordbær, m.m. gjør den bedre. Kan også være at han hadde vært syk før med feber, urinveisinfeksjon, el.l. kanskje? Feber vil drepe de små tapre soldatene. Kanskje døde sædceller smaker ille? Jeg vet ikke... Men sæd er ikke bare spermier fra testiklene. Den inneholder faktisk mye væske fra prostatakjertelen. Så det kan antagelig være flere kilder til problemet også, uten at jeg er lege og kan si noe om det.

Håper ikke du ble skremt av episoden og at det dermed går utover sugingen i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
Gjest AnonymPike

Kanskje jeg skal lure i han litt ananas=P Men det er ikke noe galt med sædsmaken. Bare det ene tilfellet. Det vil nok ikke påvirke sugingen fremover. Jeg stortrives med noe stivt å leke med :innocent:

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal lure i han litt ananas=P Men det er ikke noe galt med sædsmaken. Bare det ene tilfellet. Det vil nok ikke påvirke sugingen fremover. Jeg stortrives med noe stivt å leke med :innocent:

Og hvis det skulle vært noe problem å få "noe stivt å leke med" så har du en fin setning der på å få ønsket oppfylt :thumbup:

Lenke til kommentar

<Eticam> I was in biology class once, and the teacher said there was sugar in sperm

<Eticam> And a girl asked why doesn't it taste sweet then

<Eticam> When she realised what she said her face became red like a spanked monkey ass

<Eticam> Then the teacher said, because you taste sweetness with the front of your tongue, not the part of your tongue back in your throat

<Eticam> The girl started crying and left class ^^

Bash.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...