RoSoka Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 enn venn av meg har en compaq me 450 mhz,så har han akkurat kjøpt seg et geforce3 fra prophet!..lurte bare på om han har for dåli maskin for dette skjermkortet?..:wink: Lenke til kommentar
kim Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 han får vertfall ikke yta det 100%... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 En kamerat av meg har også en compaq pc.. tror det var rundt 300-450mhz.. Han byttet fra det roginale ATI kortet til en geforce 256 DDR og dette gav VELDIG ytelsesøkning! En GeForce 3 vil nok sansynligvis gjøre det samme for kameraten din, men det kommer til et punkt som du ikke får bedre ytelse pga lav prosessorhastighet og dårlig ram.. Hovedkortene på de gamle compac pc'ne støtter også skjelden agp 4x noe som fører til enda en flaskehals i systemet.. Jeg ville ikke råde kameraten din å kjøpe en geforce 3 til denne pc'n dersom han ikke har planer om å bygge en ny/oppgradere i nermeste framtid.. Gå heller for en GeForce2 GTS/PRO og kjøp et spill for resten av pengene.. Tro meg han vil ikke merke forskjell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå