r2d290 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 det er jo ikke lov å ikke ha horn på bilen, og heller ikke å missbruke det, så det kan jo ikke bli godkjent? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Kanskje han mente atviskeren bak ikke blir sjekket Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bakvisker blir ikke sjekket nei, er som regel litt nyere biler og stasjonsvogner som faktisk har visker bak i det hele og det store. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Så da regner eg med at eg slipper unna da..da er det hornet igjen...hehe.. Men noen som vet hva den mutteren som er innpå viskerarmen bak heter..eg har mistet den og prøvde å sette på en vanlig mutter men da gikk ikke viskeren så skrudde mutteren seg av... Husker den gamle mutteren som stod på var gullfarget og med sånne riller i... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) det er jo ikke lov å ikke ha horn på bilen, og heller ikke å missbruke det, så det kan jo ikke bli godkjent? Defekt horn er 1'er feil som ikke må etterkontrolleres, uoriginalt horn med for høy lyd er derimot 2'er-feil. Endret 8. januar 2008 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Men noen som vet hva den mutteren som er innpå viskerarmen bak heter..eg har mistet den og prøvde å sette på en vanlig mutter men da gikk ikke viskeren så skrudde mutteren seg av... Husker den gamle mutteren som stod på var gullfarget og med sånne riller i... Eller hvilken mutter eg kunne brukt slik at viskerarmen funker og ikke gjør at mutteren faller av etter noen visk? Endret 8. januar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hmm... enda en ukjent problemstilling. Strammer du hardt nok? Mulig du må ha mutter med riller. Får kanskje litt bedre press over "konen". Er usikker, men tror det skal funke med vanlig jallamutter. Aldri vært borti at dem skrur seg av. Kan hende det løsner litt over lang tid. Ikke et par visk. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 For eg mistet den som stod på fra før..det var en sånn med riller som du sier...Så eg tenkte eg skulle prøve en vanlig en...strammet til,men strammet eg for hardt,da gikk ikke viskeren/armen frem og tilbake...og så etter en stund skrudde mutteren seg av.... Lenke til kommentar
joka Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hullet i viskerarmen kan være for stort (slitasje)... da klemmer den fast motoren når du strammer mutteren. skruer du mutteren litt mindre fast, blir den for løs og mutteren skruer seg av. prøv med en annen viskerarm Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Var jo ingen problem med den mutteren som stod på da.... Lenke til kommentar
joka Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Var jo ingen problem med den mutteren som stod på da.... hvordan mistet du den? skrudde den seg av? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Eg skrudde av hele greiene så la eg mutteren bort,og finner den ikke igjen... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 smart du får sikkert tak i en tilsvarende mutter en plass... evt. dra på dynga og finn en tilsvarende bil du kan hente fra... mest sansynlig er mutters hjemt i en lomme... Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) hva med å sette på en låsemutter og ei sprengskive/tannskrive/fjærskrive ? Endret 13. januar 2008 av Harkonnen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jo..kan sikkert det...må bare prøve vertfall Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det var vel nesten en unødvendig bumping? Du kunne heller editert førsteposten din, og kalt emnetittelen: [LØST] fløyter HELE tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå