IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei. Noen som vet hvorfor fløyta mi fløyter med en gang eg skrur på tenningen uten at eg trykker på den? Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det går strøm i kretsen, du har med andre ord en kortslutning. Hva slags bil er det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Golf 2 90 mod. Har akuratt satt på det gamle rattet mitt igjen.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Da tipper jeg pluss og jord ligger borti hverandre inne i rattet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Selve ledningene eller tuppene...? For ene ledningen går i en plate som står i rattet og den andre står i selve fløytedekselet... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Selve ledningene eller tuppene...? tuppene... selve ledningen er jo isolert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jo...tenkte jo det..men tuppene går jo ikke i hverandre... Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Uansett hvordan man vrir og vender på det så går det strøm gjennom hornet ditt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jaja..drit faen...klarte å knekke denne som ene kabelen skal stå på....HELVETTE!!!! funker det å lodde den på igjen?? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 gjør vel det, men dat må du passe på å varme den godt opp... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Har en loddebolt hjemme...noen spec W den burde være? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ja, men vet ikke hvor høy... jeg mente bare at det er viktig å forvarme metallet en god stund før du tilfører loddetinn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Enklere å kjøpe ny plate..men vet ikke hvor. Er fløyte noe de sjekker på EU kontroll ? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja de skjekker på EU. Lever inn bilen til noen som er sakkyndig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Kan vel ikke komme med noe sånt problem på ett verksted eller? Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Klipp ledningen og kjør uten horn helt til du får ånden over deg og drar innom et huggeri hvor du plukker med deg ei "ny" slik plate Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 jo,men bilen skal til kontroll i Februar.. og har ikke bakvisker engang..mangler hele armen..mekanismen og alt....sukkisukk Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Mest sannsynlig så kommer du gjennom EU-kontrollen viss det bare er det som er gale emd bilen din? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jo,men bilen skal til kontroll i Februar.. og har ikke bakvisker engang..mangler hele armen..mekanismen og alt....sukkisukk Det blir ikke sjekka på eu. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Men fløyten blir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå