Savage Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Altså.. Selvom det blir utsolgt i kveld, så kan jeg nesten banne på at ihvertfall 20% av billettene går tilbake igjen. Mange som har fler enn de trenger virker det som Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 yess jeg har 2 stk Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Håper det blir bedre beinplass i år.. I fjor var det jo tåpelig med paller under bordene.. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jaaaaaaaaaaaaaa !! Da var 3 stk billetter i boks Det tok jo bare 4 timer !! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 I år var det på nære nippet ja ^^ Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Har sidene deres klikket nå? Er på steg 4 og klikker godkjenn men får bare opp could not connect to remote server eller.no Lenke til kommentar
jonas-- Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 beinplass blir det ikke mye av.. MEget lite! Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Må bare nevne at jeg akkurat fått billetter.......har venta på detta i hele kveld...det eneste som gjenstår er å få seg ny data Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Fikk opp: Sorry, but the system is currently heavily loaded, so to provide the quickest possible service to everyone you need to wait here until it's your turn. You are number 113 in the queue, please wait. Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 5 minutes. SPENNENDE!! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Reloada seg selv og står nå at jeg er nr. 115 i køen. Man kan jo ikke gå bakover i køen? Hva som feiler PTN? 'Et par spørsmål til litt mere opplyste folk: 1. Hvilken internett-tilgang blir det? (Gbit?) 2. Hvor kan man sove? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 1. Hvilken internett-tilgang blir det? (Gbit?) 2. Hvor kan man sove? 1. Er ikke offisielt enda, men du kan beregne 155Mbit, kanskje ikke mer enn 100Mbit. Uansett, ikke beregn å last ned noe over internett. Linja pleier å være ustabil og treig så bare den er oppe og går 50% av partyet skal vi være veldig glade. 2. Stort sett bare på tribunene, og i stolen din. Ikke under/oppå bordene, ikke i gangene osv. Og som alltid: www.gathering.org <- der kommer all info du trenger å vite Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 du kan sove på tribunene. ikke ved plassen din, da kommer security å jager deg pga sikkerhet ved brann osv Lenke til kommentar
Savage Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 'Et par spørsmål til litt mere opplyste folk: 1. Hvilken internett-tilgang blir det? (Gbit?) 2. Hvor kan man sove? Hah, jeg er opplyst vøtt 1. Ikke no offisiell info om hva slags internettlinje det er, men blir nok ikke dårligere enn i fjor (155 mbit). 2. Sove?? Jeg sover hos en kompis av meg som bor i nærheten hva dere gjør, vet ikke jeg. Blir vel på tribunene, under tribunene, i garderobene, i gangen, ved pc'en osv.. Et lite tips for de som aldri har vært der, HØRSELVERN!!! hehe.. Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 'Et par spørsmål til litt mere opplyste folk: 1. Hvilken internett-tilgang blir det? (Gbit?) 2. Hvor kan man sove? Hah, jeg er opplyst vøtt 1. Ikke no offisiell info om hva slags internettlinje det er, men blir nok ikke dårligere enn i fjor (155 mbit). 2. Sove?? Jeg sover hos en kompis av meg som bor i nærheten hva dere gjør, vet ikke jeg. Blir vel på tribunene, under tribunene, i garderobene, i gangen, ved pc'en osv.. Et lite tips for de som aldri har vært der, HØRSELVERN!!! hehe.. Ikke hørselvern, men "sov i ro" ørepropper og feltseng (sov som aldri før i fjor) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 3 biletter til meg! Beklager hvis det ser ut som jeg spammer i tråden, syns det selv nå når jeg ser over inleggene mine. Er så trøtt nå at jeg ikke gidder slette. Mvh Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Håper det blir bedre beinplass i år..I fjor var det jo tåpelig med paller under bordene.. Hvordan vil du lage bord uten pallene ?? skal platene henge i løse luften Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Noen som har peiling på hvor mange biletter det er igjen nå ? Er bare nyskjerrig... Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 jaja fra nr 15 i kø til 573 blei så sint at jeg lo Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 jeg gikk fra 2 --> 392... Ble så sykt forbannet at jeg nesten SISTE skjermen! Var bare 550 billetter igjen.. Sikkert mange av de foran meg som kjøper mere en 2 Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 du kan sove på tribunene. ikke ved plassen din Sitter du i stolen og sover (legg gjerne tastaturet vekk) så får du lov å sove Satt i hagestol i fjor, og sov kun kun i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå