Gå til innhold

TG03 billeter, partyticket.net..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk opp:

Sorry, but the system is currently heavily loaded, so to provide the quickest possible service to everyone you need to wait here until it's your turn.

You are number 113 in the queue, please wait.

Do not hit reload manually as you will not get in any faster because of it, this page will refresh automatically every 5 minutes.

SPENNENDE!!

Lenke til kommentar

1. Hvilken internett-tilgang blir det? (Gbit?)

2. Hvor kan man sove?

1. Er ikke offisielt enda, men du kan beregne 155Mbit, kanskje ikke mer enn 100Mbit. Uansett, ikke beregn å last ned noe over internett. Linja pleier å være ustabil og treig så bare den er oppe og går 50% av partyet skal vi være veldig glade.

2. Stort sett bare på tribunene, og i stolen din. Ikke under/oppå bordene, ikke i gangene osv.

Og som alltid: www.gathering.org <- der kommer all info du trenger å vite :)

Lenke til kommentar

'Et par spørsmål til litt mere opplyste folk:

2. Hvor kan man sove?

Hah, jeg er opplyst vøtt ;)

1. Ikke no offisiell info om hva slags internettlinje det er, men blir nok ikke dårligere enn i fjor (155 mbit).

2. Sove?? Jeg sover hos en kompis av meg som bor i nærheten :D hva dere gjør, vet ikke jeg. Blir vel på tribunene, under tribunene, i garderobene, i gangen, ved pc'en osv.. Et lite tips for de som aldri har vært der, HØRSELVERN!!! hehe..

Lenke til kommentar

'Et par spørsmål til litt mere opplyste folk:

2. Hvor kan man sove?

Hah, jeg er opplyst vøtt ;)

1. Ikke no offisiell info om hva slags internettlinje det er, men blir nok ikke dårligere enn i fjor (155 mbit).

2. Sove?? Jeg sover hos en kompis av meg som bor i nærheten :D hva dere gjør, vet ikke jeg. Blir vel på tribunene, under tribunene, i garderobene, i gangen, ved pc'en osv.. Et lite tips for de som aldri har vært der, HØRSELVERN!!! hehe..

Ikke hørselvern, men "sov i ro" ørepropper og feltseng (sov som aldri før i fjor)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...