Gå til innhold

TG03 billeter, partyticket.net..


Anbefalte innlegg

Åssen er det mulig..Denne fikk jeg nå!!

 

"Welcome to the TG03 page on PTN, right now there is no actual sales, but we expect the site to be very busy when the sales do open so please take this time to do two things"

Klikk på "shop" eller "sales" eller "kjøp" eller hva linken heter..

Den er midlertidig deaktivert, de gir beskjed på #tgtickets når salget åpner igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

«21:20:31» {@Sesse} Salgene er nå midlertidig stengt

«21:20:35» {@Sesse} dvs. "Shop"-linken er fjernet

«21:20:41» {@Sesse} folk som har begynt på en bestilling vil få gjort den ferdig

«21:20:48» {@Sesse} men man vil ikke få begynt på en ny bestilling.

«21:21:05» {@Sesse} dette er fordi telenor- og ngt-brukere ser ut til å slite litt.

«21:21:10» {@Sesse} salget blir startet igjen så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Jajjajja... Må vel brife litt da. Siden jeg faktisk HAR billett. Slet selvsagt i nesten en halv time på jævel'n, men NUH!

 

Men som sant er undres jeg over hvorfor Partyticket ikke klarer å få inn et bedre system. Stresstesten som gikk i går var jo vellykket, men det er for lite med en test en dag i forveien...

Lenke til kommentar

TG ville jo ikke være TG om det ikke hadde vært endel umulig å få bilett.. eller umulig å komme inn med den biletten man har :)

 

ahh.. som jeg savner å stå som sild i tønne med en skjærm under armen og en pckasse på hodet.. og en kles/tastatur bag man helst skulle vist hvor man hadde lagt fra seg :p

 

ja det var sider det.. Eller året da MrLee delte ut suppe og vi gikk i demonstrasjonstog når man mangler sauens backbone

 

... savner det faktisk så mye at jeg ikke har giddi å prøve å få meg bilett de to siste årene

Lenke til kommentar

Aijeeeeja!

 

Woho!!

 

Fikk billetter. Vi er godt over 20 stk som skal dra. Satt på hver vår pc og bestilte alt det vi var gode for, fra forskjellige linjer på forskjelllige stedet. Koordinerte og tellte på irc, sånn at vi stoppa når vi hadde riktig antall. Så tar vi og koordinerrer betaling og fordeling.

 

Men brukte seriøst 1 time på å komme meg til step 3 da :p Men gitt, det ble TG i år igjen! =)

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
Jeg har åtte billetter, skulle bare ha fire, men trodde at jeg ikke fikk i mellom den som stoppet på steg nr fem. Sjekket mailen, så nå har jeg 2*4 billetter

 

Kan jeg kjøpe tre av deg da?

 

 

Vet ikke hva som skal skje med de. Har betalt for fire av åtte. Mest sannsynlig lar jeg bare være å betale slik at de går tilbake til ptn.

 

Sjekket akkurat kontoen på ptn, har bare fire alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...