sjefen_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Betyr dette ban? You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 FA?N!!!!!!!!!! Jeg var på steg 1 av 5... SÅ KLIKKER OPERA!!!!! NEI!!!! KATASTROFE!!!!!!! UNØDIG BRUK AV CAPS OG UTROPSTEGN!!!!!!! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 uææÆ! kommer ikke lenger en til der jeg skal skrive passord! jeg klikker mentalt. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hihihi jeg har billett! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvorfor får vi opp at billettsalget ikke har startet? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 1200 biletter igjen nå hørte jeg? faen må få meg bilett kommer ikke inn på index engang! Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Bookmarks til test siden? Gamle mongocookies? History? Prøv med opera og ting funker sikkert bedre. Search and you will find.... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 kompisen min ordna biffen! han greidde å komme seg gjennom og fikk bestillt meg 5 billetter og fire kamerater som er like gira på å reise til TG som jeg er Lenke til kommentar
Chief Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Panikken sprer seg! Mohooohahahaahaaaahaaaa Folk kjøper biletter som gribber! Telenor har BTW kverket http://partyticket.net det er bare http://www.partyticket.net som fungerer. Det hjelper med 10MBit linje under disse forhold! Og i tillegg en ukjent ISP! Skal se om jeg får tracet www.partyticket.net og se hvor mangen hopp det er fra meg til de! 7 hopp, wow likevel kom jeg inn og fikk billetter! Jaja! Jeg har vel vært snill mot den store cyberguden, evt cyberdaemon! -Chief- Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Woow.. Kom inn på index'n i hvert fall! Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvorfor får vi opp at billettsalget ikke har startet? Gå på Bestille Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Betyr dette ban? You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges. Samme her! Alle trinnene står oppført. Hva skjer? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvor skal jeg gå? er logget inn. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 2142 igjen nå kl 20:57 Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hva er det m,ed foreldre som har så mye imot å bruke penger på TG og ny pc?? Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Betyr dette ban? You do not currently have access to this page, this might be because you have not been given the proper access or because the page is currently off limits for other reasons, if you think you ought to have access, then please go and see your administrator to obtain the needed privileges. Samme her! Alle trinnene står oppført. Hva skjer? Ikke gi opp, kjemp for friheta!! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hva er TP kabel-woucher? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 seff prøver jeg mer, vi er 20 venner som skal ha, sitter vel 8 nå å prøver å bestille. har fått inn 5 allerede jeg Lenke til kommentar
martiol Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hvorfor går ikke fler sammen for å bestille billetter? Det hadde gjor ting litt enklere. En venn bestilte til meg og 9 andre. Han måtte riktig nok inn to ganger men det gikk etter 2 timer. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå