Gå til innhold

TG03 billeter, partyticket.net..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Din snik kmw  :evil:  

Men erman desperat, så er man desperat  :shrug:  

 

Hva blirprisen per bilett ??

 

man trenger ikke nødvendigvis være en snik bare fordi man har bestilt mange biletter.. det er jo greit at de som faktisk kom inn i går bestilte noen ekstra så de som ikke kom inn har mulighet til å kjøpe alikevell. men man må selfølgelig selge de til dem prisen man kjøpte de for!

krever man plutselig 600-700kroner pr. bilett så er man både en skam for nerdesamfunnet og en sinnsykt stor drittsekk!

 

personer som driver med slikt burde ikke få lov til å dra på tg!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt for meg selv og 4 andre. Tar 560 pr billett, dvs 556 til billetten, 2kr til nettbankgebyr og 2kr for jobben ;)

 

Etterpå er det mange whinere som har mast på om jeg kan skaffe de billett, derfor har jeg satt meg på venteliste på ytterligere seks billetter. De billettene som ikke vennene mine skal ha, går pronto tilbake til PTN, og de jeg faktisk selger til andre tar jeg 560 for. Det er vel helt okei?

Lenke til kommentar

Ikke stol for mye på meg her, dette er bare "noe jeg tror"..

Mener å huske at billettene er registrert på DEG personlig, så du kan ikke komme i døra med en billett du har kjøpt fra en kamerat..

 

For dere som skal selge billetter: SELG DEM TILBAKE TIL PARTYTICKET!

Dere får tilbake beløpet dere betalte minus gebyr. Dere tjener ingenting, men det er heller ikke meningen.

 

For dere som vil kjøpe billetter av andre: TRUST NOONE! Dette er meget riscy.. Ettersom billetten er registrert på selgeren kan han selge billetten til 10 personer, og han vil fortsatt være den eneste som kommer inn på den.

 

Men sjekk med informasjonen på partyticket.net for konkret info.

 

-Domino

Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg har fire ekstra billetter allikevel, hva skjer med dem om jeg kansellerer ordren?? Blir de lagt ut for salg med en gang? eller blir de solgt sammen med resten av billettene..?? Hvis det noen som har lyst på alle fire billettene så er det bare å si i fra, så skal jeg ta det opp til vurdering.

 

Kan du selge 1 til meg? :o

 

Desperat etter en billett :oops:

Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg har fire ekstra billetter allikevel, hva skjer med dem om jeg kansellerer ordren?? Blir de lagt ut for salg med en gang? eller blir de solgt sammen med resten av billettene..?? Hvis det noen som har lyst på alle fire billettene så er det bare å si i fra, så skal jeg ta det opp til vurdering.

 

Kan du selge 1 til meg? :o

 

Desperat etter en billett :oops:

 

Jeg har kansellert den ordren, orker ikke allt det pesset som hadde fulgt med om jeg hadde bestemt meg for å selge dem....håper du får bilett...vet hvordan du har...no I don't... :lol:

Lenke til kommentar
Ser ut som om jeg har fire ekstra billetter allikevel, hva skjer med dem om jeg kansellerer ordren?? Blir de lagt ut for salg med en gang? eller blir de solgt sammen med resten av billettene..?? Hvis det noen som har lyst på alle fire billettene så er det bare å si i fra, så skal jeg ta det opp til vurdering.

 

Kan du selge 1 til meg? :o

 

Desperat etter en billett :oops:

 

Jeg har kansellert den ordren, orker ikke allt det pesset som hadde fulgt med om jeg hadde bestemt meg for å selge dem....håper du får bilett...vet hvordan du har...no I don't... :lol:

 

:cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...