Rusher Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har liggende ett Waterchill system som jeg brukte på ett Socket 478 system. jeg har nå en Socket 775 løsning å ønsker å få tatt i bruk vannkjølingen. Hva trenger? CPU blokken passer naturligvis ikke, så må vell ha denne ny? Så jeg trenger en ny blokk, men kan jeg da evnt flytte over niplene fra waterchill blokka? jeg trenger også noen nye slanger, å hvilken dim trenger jeg da? Er det noen ide å kansje bytte ut alle de hurtigkoblingene fra waterchillen til vanlige? Jeg vil bruke mest mulig jeg har fra Waterchillen, så kan noen vise meg hva jeg trenger visst vi sier det så enkelt at jeg trenger nye slanger, samt CPU blokk til en C2d. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøper du deg en Swiftech Apogee GT, er du sikret. Denne har nipler med. Men du har 7/10mm slanger, så en ide kan være å bytte til 3/8" ID rund baut. Regner med at du har den gamle versjonen med Hydor L20-pumpe, og da trenger du 1/2" BSP til denne. Til radiator trenger du 1/4" BSP-nipler. Tanken er jeg ikke sikker på hva som trengs til. Apogee GT har nipler medfølgende. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har en Hydor L20 pumpe ja, men er det ikke mulig at jeg f.eks kjøper en AC Cuplex vannblokk, å flytter hurtigkoblingene over fra Waterchill blokka? Så er saken løst? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Visst jeg skal ha nye nippler til blokkene mine, hvordan størrelse er det jeg skal ha da? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Altså, jeg vil bytte ut hurtigkoblingene som er i dagens Waterchill blokker, skal ha 3\8" ID nå. hvilket type nippler trengs da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå