kallecow Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg TerraTec SoundSystem Aureon 7.1 PCI og jeg har et problem med at jeg ikke får høre lyden som kommer igjennom SPDIF-inngang på korte. det kan jo være at jeg er helt dum at dette ikke går ann men men. jeg har instalert de siste driverene som en opplysning:P. Tenkte jeg skulle koble Ps3 til kortet sånn at jeg kunne høere lyden fra pc`e høytalerene. Her er lydkortet mitt : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30963...led#ProductTabs Håper noen kan hjelpe meg og takker for svar:D Endret 7. januar 2008 av kallecow Lenke til kommentar
kallecow Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 oki har snakket med komplett.no og dette fungere ikke for de som vil vite det. Da går derre vært fall ikke i samme felle som meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvorfor skulle det ikke fungere, når lydkortet er levert med en S/PDIF utgang? Birger Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nja, hvis kortet ikke har S/PDIF inngang, så klarer den vel ikke å ta lyden inn da vel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Finner det rart, da kortet har S/PDIF inn og ut. Mao. TerraTec er ikke akkurat valget å ta. Birger Lenke til kommentar
amish Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sikker på at den ikke står i inngangen?. Sikker på at du har valgt riktig avspillings enhet i windows? Den må jo funke siden den kommer inn bygd i kortet... Lenke til kommentar
kallecow Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 Lyd kortet klarer ikke å få lyden som kommer inn fra Spdif-inngangen ut igjennom jackpluggene. Så kanskje det hadde funket vist man hadde funnet en program som klarer det. ikke vet jeg:P Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det står i manual "Monitor (to analog out)",og dette under Digital input! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå