Reeve Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Topic sier det meste. Min fa er fast bestemt på å kjøpe denne her, men jeg har fått han til å vente litt. Er redd for at det kan være et dårlig kjøp. Så det er derfor jeg spør. Er det en god eller dårlig TV? Expert er ikke akkurat de som har mest informasjon http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=37LT75 Ellers har jeg prøvd å overtale han til å enten kjøpe. Ellers har jeg snakket om denne som virker langt mer attraktiv. Denne virker også meget attraktiv, spesiellt siden den er på salg. Hva mener dere? Endret 7. januar 2008 av _Zeke 1 Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Får sikkert en bra samsung eller sony lcd til den prisen, f.eks samsung 40 r8. Ellers har jo også panasonic lcdene fått mye skryt i tester i det siste så vidt jeg vet, men vet ikke hvor de kan kjøpes. Eller sjekk M8 serien til Samsung hvis du skal bruke opp mot 13, kanskje en Sony D3000... Bare ikke la dere lure til å kjøpe en eller annen gammel modell til "kjempegod pris". Er nok av sånne tilbud ute nå. Samsung S6 osv... Endret 7. januar 2008 av Francesca_ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 For all del, kjøp LF75 eller LY95, ikke LT75. De er en klasse opp. Om du får LF75 til samme pris som LT75 er det TULL å kjøpe LT75 - det må du fortelle han og... Harddisk har svært lite å si, skal han ha digital-tv senere så kan han ikke se på en kanal og ta opp på en annen. Han kan kun feks ta opp fra analog kabeltv og sepå digital kabel-tv, eller omvendt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Går for LF75 eller LY95 da Alt annet er nekt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå