GrevRev Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei, inntil nylig har min Dell XPS M1330 med Vista Ultimate 32-bit fungert eksemplarisk. Nå har den derimot begynt å skape seg litt ved at hvilemodus ikke fungerer. Jeg har prøvd alle forskjellige snarveier på hvilemodus (lukke lokket, på startmenyen og hvilemodus-knappen), samt sjekket at innstillingene er som de skal være under Strømstyring i kontrollpanelet. Tenkte jeg skulle henvende meg hit før jeg ringer Dell. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ingen tips eller triks? Hva med noen som har slitt med hvilemodus på andre merker? Har ingen anelse om det er PCen eller Vista Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 aldri opplevd dette selv, så jeg ville bare annbefalt deg å tatt en kjapp telefon til dell support, muligheten for at de har vært bortig det før er jo trossalt ikke fraværende ;P Lenke til kommentar
Rymored Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg sliter med det samme. Har hatt min M1330 i rundt 1-2 mnd nå, og den vil ikke gå i hvilemodus av seg selv lenger. Går helt fint i hvilemodus om jeg trykker på knappen, men går altså ikke i hvilemodus etter de angitte minuttene med inaktivitet. Om du finner en løsning på problemet så legg den gjerne inn her på forumet : ) Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 min xps 1330 har også det samme problemet... Den har fungert helt perfekt i ca 1 mnd, men noen ganger nu når jeg legger ned lokket går den ikke i hvilemodus, men skjermen skrur seg av. Når jeg så åpner lokket igjen, ja da vil ingen ting fungerer, så det blir til at jeg må skru av PC-en ved å holde inne start knappen. Har noen tips til hva som kan være feil, post det her... I tillegg så har jeg jo hørt at Dell generelt sliter med hvilemodus på mange av sine modeller. Også ventemodus er noe dell har slitt med opp igjennom tidene. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vel, jeg orka ikke dette problemet lenger. Så jeg instalerte vista på nytt, har ikke instalert media direct. Alt fungerer hittil. Testet mange ganger etterhverandre osv... Det er nok en softwarefeil i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå