Q.bat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Får opp følgende feilmelding under installasjon av 3DMArk03: CRC error: The file C:Program FilesFuturemark3DMark033DMark03.dat doesn't match the file in the setup's .cab file. The medium from which you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor. ABORT---RETRY---IGNORE Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Er feil i installasjonsfila da. Last ned på nytt eller noe. Lenke til kommentar
Q.bat Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Skal prøve det. Kommer tilbake.... Lenke til kommentar
Q.bat Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 Det hjalp å laste den ned fra en annen server... nå fikk jeg installert 3DMark03 uten en eneste feilmelding. Lenke til kommentar
flaxlodd Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 jeg fikk gjennomkjørt 3dmark en gang, men da hadde jeg på krevende winxp theme. slo den av for å prøve å få enda litt høyere score med classic theme, men nå klikker programmet hver gang.. enten bare henger det seg opp så jeg må reboote, ellers så blir det helt monga skjermbilde. maskina henger seg ikke akkurat, for jeg klarer å få avslutta det via ctrlaltdel i blinde (flink) hva kan problemet være? har dx9, cat31, nyeste via 4in1. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Du kan jo prøve å reinstallere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå