Inverno Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nbh980 NB er en forkortelse på nota bene som betyr legg merke til. 980 blir CMLXXX i romerske tall, så det blir HCMLXXX HC står for Home Computer. ML = Monica Lewinsky = Blow Job XXX vet vi alle hva betyr. så det blir "NB Home Computer Blow Job XXX" makes sense.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det der var faktisk teknisk umulig Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 u7y, You seventy? nb, noob? y6hg. Dunno Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jøyemeg! hvordan fant du på noe så sykt? xD "bøye seg ned og slå hue i pcen" Nei, nesa kom i veien Lenke til kommentar
someOen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 jikjuki Ved å søke på "jik" på wikipedia, kom jeg til denne koreaneren. "juk" er en tydeligvis en koreansk matrett. Med "i" menes sikkert "I", som i jeg på engelsk. Så, koreaner, koreansk mat, og jeg. Tolker det som at jeg blir en koreaner som er glad i mat i mitt neste liv. Lenke til kommentar
A-Soft Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg fikk så lyst til å slå hodet i tastaturet igjen, så jeg tenkte at jeg kunne likså godt poste det her jhnm = Jeg heter Nils-Mikkel :!: Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 VBG = Forkortelse for Veldig Begeistret Gruppe. D'oh Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ujyhg u = You UJ = University of Johannesburg ujy = En eller annen måleenhet; uJy yh = Yorkshire og Humber hg = Kvikksølv Hektogram Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 gfvujnik hmm... gf: Girlfriend. Enkelt. vuj: ifølge google: Virtual univerity journal. nik: En dårligere versjon av sputnik. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg må vel være ganske forsiktig siden jeg har laptop og vifta på den stanster fort. Here we go: ------- hg67yy76 ------- Erm... HG Vel, skal vi si hektogram? Eller kvikksølv? 67 Hmm... Kanskje 67 HG av noe? Kanskje kvikksølv? Y Det utales "Why" på engelsk, så HVORFOR 67 HG kvikksølv? Y76 En flyplass i Morningstar, Des Moines, IA, USA (Jeg googla det) Konklusjon: Hvorfor er det 67 Hektogram kvikksølv på en flyplass i Morningstar, Des Moines, IA, USA Hehe... Endret 8. mars 2008 av Latterkongen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 nmjki Først kom det et mellomrom, som betyr at det ikke var det eneste ordet i setningen. "nm" betyr jo norgesmesterskap. Så det blir "...norgesmesterskap jukking kiss is" Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 fcukm8 fcu= For meg ser det ut som: Fuck you. m8= Mate= Kompis på engelsk. Altså: Fuck You Mate! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 bhuyjhn7uyjh Her ser vi med engang bhuy, en h som har sneket seg inn i det engelske ordet "buy". jhn kan vaære et en forkortelse for et navn som høres litt amerikansk ut "jehn\jhenn" noe i den duren. 7, da tenker jeg på "7 heaven" (Seven heaven) som er et Amerikansk kristent tv program. U er forkortlese for you. Mens yjh kan være noe ala YEAHH. Konklusjon: Tangentbordet mitt liker USA Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) gvf wiki: Global Village Foundation (GVF) min tolknin: gud var faen Endret 9. mars 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ejvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvtjymk Lyden av en real kabel som treffer toalettskålen. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 hg = hageglass yn = "ynk" loø = lav og ør* Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) u6yhnm Hva eff skall det bety? u6y blir vel you sexy hnm blir hmmm H&M? Så analyse blir: You sexy H&M. Edit: Fant ut dette ikke skall prøves flere ganger for nesens sikkerhet Endret 10. mars 2008 av lolidude Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hgniofgnioadrg Helliga Gudar, Ni i ofysliga fordragliga! Gå nu i orden ad dryga rey ghjem. En Svensk immigrant sin versjon av Kong Olav. Believe you me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå