Gå til innhold

Den store slå-hodet-i-tastaturet-og-tolk-det-etterpå tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. At jeg i det hele tatt bruker tid på denne tråden er jo latterlig, men jeg må jo prøve! :p

 

yyyyy5

 

Denne var vanskelig å tolke, men etter å ha studert den litt, så ligner den fryktelig på en slags larve med bein.

 

Det kan vel bare bety en ting det? At jeg er lit treg av meg?

post-23786-1199778632.jpg

Lenke til kommentar

cvyuh ,.y7

 

cv: akkurat som ordet, cv. For å dra den litt lenger kan jeg bytte ut C-en mot en nese. Nesev. Høres øst-europeisk ut. øst-europeisk tenker jeg på borgerkriger og utvandring. Høres fattig ut, så ender opp med fattig her.

 

vyu: njæ, noe kinesisk. Når jeg tenker meg om minner det meg om jiang, som igjen minner meg på en elv. Da går det videre til glomma, og glomma høres mer ut som en mosetype enn elv. Så jeg ender opp med mose her.

 

h: om jeg ser nøye på hen ser det mer ut som en jævli dårlig tegna stol, og da tenker jeg småbarn.

 

,.: ,. tenker jeg på skole, da vi lærte om de reglene. Og siden jeg var en av de første som begynte med disse tegna da vi skreiv, tenker jeg på meg selv. Og da jeg tenker på meg selv.

 

y7: om man fjerner y-en og legger til k i stedet og fjerner 7-tallet og setter inn 2 (nå har jeg forøvrig fjerna begge bokstavene....) tenker jeg på K2, som egentlig heter Chogori.

 

Ordene jeg har fått:

(cv)Fattig

(vyu)Mose

(h)Småbarn

(,.)Meg selv

(y7)Chogori

Endret av Campless
Lenke til kommentar

Jeg bare lurte på en ting. Når dere "slår" hode i tastaturet, trykker der tastene rett ned, eller "ruller" hode litt mot en side?

For når jeg slår hode nedi, kommer det ingenting ognår jeg trykker hode nedi blir bare et par taster trykket ned

Så dere som får så mange bokstaver/tall, hva er hemmeligheten bak de store flott "ordene"?

 

Slå hode nedi: *ingenting*

Trykke hode nedi: y6

Rulle hode nedi: 6uyh7j

 

 

Edit: Har ikke unormalt liten panne.. Så vidt jeg vet :)

Endret av Jakos-k
Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på en ting. Når dere "slår" hode i tastaturet, trykker der tastene rett ned, eller "ruller" hode litt mot en side?

For når jeg slår hode nedi, kommer det ingenting ognår jeg trykker hode nedi blir bare et par taster trykket ned

Så dere som får så mange bokstaver/tall, hva er hemmeligheten bak de store flott "ordene"?

 

Slå hode nedi: *ingenting*

Trykke hode nedi: y6

Rulle hode nedi: 6uyh7j

 

 

Edit: Har ikke unormalt liten panne.. Så vidt jeg vet :)

Jeg "slo" den 3-4 ganger i tastaturet ;)

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte på en ting. Når dere "slår" hode i tastaturet, trykker der tastene rett ned, eller "ruller" hode litt mot en side?

For når jeg slår hode nedi, kommer det ingenting ognår jeg trykker hode nedi blir bare et par taster trykket ned

Så dere som får så mange bokstaver/tall, hva er hemmeligheten bak de store flott "ordene"?

 

Slå hode nedi: *ingenting*

Trykke hode nedi: y6

Rulle hode nedi: 6uyh7j

 

 

Edit: Har ikke unormalt liten panne.. Så vidt jeg vet :)

Jeg "slo" den 3-4 ganger i tastaturet ;)

 

Slo den ett "par" ganger i hode jeg også før jeg fikk noe resultat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

hp´ys64

 

Høh. Virker som en tyrker som prøver å si at han har 64 hp igjen. Grunnen til at jeg sier tyrker er fordi tyrkere bruker ý isteden for i da dem ikke har i på tastaturet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...