PacAnimal Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vet ikke om dette er riktig kategori, men fant ikke noe bedre... Ønsker å bytte navn på forumet, men navnet er allerede tatt av en bruker som registrerte seg i 2003 og aldri har postet en eneste gang og ble sist sett i 2004. Blir slike brukere slettet noen gang? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Godt spørsmål, forumet er ikke tjent med slike inaktive brukere. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Dette temaet er tatt opp tidligere i denne tråden.. Virket ikke som de kom frem til noe. Edit: dette henger vel forsåvidt sammen med at hardware.no er en del av et større medieselskap som gjerne vil kunne slå i bordet ovenfor annonsører og si at hardware.no har X tusen "brukere".. Endret 7. januar 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Dette temaet er tatt opp tidligere i denne tråden.. Virket ikke som de kom frem til noe. der snakker de for det meste om inaktive brukere, da... brukernavnet jeg vil ha har aldri postet en eneste post. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes gothtec er flott, jeg Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes gothtec er flott, jeg du er velkommen til å overta det straks jeg har fått ny Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ein brukar vert aldri sletta, men har du ønske om å ta i bruk eit brukarnavn til ein brukar som har vore inaktiv i ein lengre periode kan det være mogeleg. Følg instruksjonene i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=anno...f=179&id=17 Denne er for øvrig feilposta og flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ein brukar vert aldri sletta, men har du ønske om å ta i bruk eit brukarnavn til ein brukar som har vore inaktiv i ein lengre periode kan det være mogeleg. Følg instruksjonene i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?act=anno...f=179&id=17 Denne er for øvrig feilposta og flyttes til riktig kategori. WOHOO! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg