webmasterx Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 for noen dager siden hørte jeg av noen venner at under vans skoene på midten så endrer mønstert seg til jøde stjerner. de sa at det ser ut som jøde stjerner men er dette sant? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Ja det er sant,og viss du har måne på hodet så blir månen formet som jomrfu Maria Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Finnes det en bruksanvisning på livet? Isåfall burde vi spleise på en til webmasterx Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Kan se hva eg finner på Google.... hihi Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg har david stjerna under Vans skoa mine. Skjønner ikke helt hvorfor de er der: S Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Mye rart man finner på nettet Legends Reference Pages: Jewish Stars on Vans ShoesSoles of Van Old Skool Shoes Vans shoes are adorned with the Starof David so that wearers will 'stomp on Jews' Van Old Skool Shoes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå