Haze2003 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Bruksområde: Den skal brukes mest til SMS/MMS Pris: *Øvre grense er 2000 kr Abonnement: Nei Merke: Nokia / SE Åpen for andre forslag også. Klasse: Kamera/mp3 Form: * "vanlig" Skjerm: *Størrelse Ja *Oppløsning Ja *Trykkskjerm Nei Andre funksjoner: *EDGE Ja/Nei *UTMS (3G) Ja/Nei *HSDPA (Super-3G) Ja/Nei *Wi-Fi (WLAN) Nei *Infrarød Nei *Bluetooth Ja *GPS Ja/Nei *Radio Ja *Minnekortstøtte Ja Batteritid *Viktig Brukte malen som standar her, har prøvd og fylle det un best mulig. Har sett litt på Nokia 3500 Classic, Nokia 6300, Nokia E65 Endret 8. januar 2008 av Haze2003 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 se her har satt inn noen av dine ønsker men det kan du gjøre litt som du vil med Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 se herhar satt inn noen av dine ønsker men det kan du gjøre litt som du vil med Takk! Men.. ingen konkrete tips? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 se herhar satt inn noen av dine ønsker men det kan du gjøre litt som du vil med Takk! Men.. ingen konkrete tips? nei, har ikke så veldig peiling på mobil telefoner, så vet ikke helt hva du er ute etter Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) se herhar satt inn noen av dine ønsker men det kan du gjøre litt som du vil med Takk! Men.. ingen konkrete tips? nei, har ikke så veldig peiling på mobil telefoner, så vet ikke helt hva du er ute etter Hm.. oki.. som i emnetittelen... Må være god på mld.. alså.. kort oppsumert.... Den skal brukes til og sende mange sms/mms, så tastene må være gode. Kalender/"huskeliste" er også viktig Pris.. mellom 1500,- til 2000,- "ok" kamera Og sist med ikke mins batterikappasiteten må være bra. Endret 8. januar 2008 av Haze2003 Lenke til kommentar
Mandarinskall Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nokia 6300 er kjempegod å skrive sms med, syntes nå jeg da! Den har ok kamera men kanskje ikke akkurat den beste batteritiden dessverre.. Lenke til kommentar
Bmwpia82 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En god sms/mms tlf med bra batteri og kamera: Sony Ericsson K800i Og det kan jeg bekrefte ettersom jeg har sendt nesten 10.000 sms med den og 4000 mms på 10 måneder :-D Lenke til kommentar
hmz Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg støtter også 6300. Ikke så altfor god batteritid, men knappene er digg å skrive sms med Hatt mobilen siden før sommerferien 2007. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg støtter også 6300. Ikke så altfor god batteritid, men knappene er digg å skrive sms med Hatt mobilen siden før sommerferien 2007. Oki! Tenkte på denne jeg også. Men! leser MYE kritikk ang batteri kapasiteten... Det er jo viktig det også... men.. ikke lett og få i pose og sekk kansje... Sony Ericsson K800i er vel noe "gammel" nå? men... sikkert full brukbar da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå