ovinn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Heihei! Nettopp formatert pcn og la inn XP på nytt , lovlig versjon og akkurat samme jeg hadde sist. Har ikke installert noen andre programmer enn de jeg hadde fra før , minus endel .. Men det som er problemet er at ingen av hurtigtastene fungerer i Windows, som WIN+E, WIN+R, WIN+L osv , noe som er sykt irriterende da jeg bruker disse veldig ofte! Noen som har peiling på hva som har skjedd, og hva jeg kan gjøre for å evnt. rette det opp igjen? Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kanskje dumt spørsmål, men bruker du G15 tastatur? Hvis du har det, så kan det være at windowstasten er låst av den bryteren. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ah , det lå ikke i tankene mine engang at den bryteren kunne ha sperret det! Hva er egentlig hovedfunksjonen til den? Utenom å låse windowstasten? Takk for tipset Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den er der for at du ikke skal dette ut av et spill om du trykker på windowstasten Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Ah , i c i c . Burde kanskje tenkt meg det men takk for hjelpa hvertfall ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå