r2d290 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Min definisjon av å "kjenne" en person, er at: -han/hun vet hvem du er, like godt som du kjenner han/hun -du ikke kjenner personen PÅ GRUNN AV at han/hun er kjent jeg kjenner: -"Julebruskongen" Egil Fredriksen (naboen til bestemor) -Værdama Eli Kari Gjengedal (vokst opp på samme plass som mamma, og er på ferie der sammen.) -Politimester Anstein Gjengedal (Samme som ovenfor, pluss har vert på jakt med han) -Skytter Bertel Odne (Jobbet med han sammen med fettern min på en luftgevær-skytebane) fortell hvem du kjenner, og gjerne hvordan og hvorfor... Endret 9. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Eli og Anstein Gjengedal? Bertel Odne? Er de kjendiser? Endret 7. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eli og Anstein Gjengedal? Bertel Odne? Er de kjendiser? Det stussa jeg også på... Aldri hørt om i alle fall de to siste.. men greit.. Julebruskongen skal han ha.. det er en kjendis. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eli og Anstein Gjengedal? Bertel Odne? Er de kjendiser? C - Kjendis? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Min definisjon av å "kjenne" en person, er at: -han/hun vet hvem du er, like godt som du kjenner han/hun -du ikke kjenner personen PÅ GRUNN AV at han er kjent jeg kjenner: -"Julebruskongen" Egil Fredriksen (naboen til bestemor) -Værdama Eli Kari Gjengedal (vokst opp på samme plass som mamma, og er på ferie der sammen.) -Politimester Anstein Gjengedal (Samme som ovenfor, pluss har vert på jakt med han) -Skytter Bertel Odne (Jobbet med han sammen med fettern min på en luftgevær-skytebane) fortell hvem du kjenner, og gjerne hvordan og hvorfor... du lyke Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Eli og Anstein Gjengedal? Bertel Odne? Er de kjendiser? kjendis var i gåseøyne i betydning "de som mange i landet vet hvem er ... men når jeg tenker meg om: stryk bertel :/ Eli Kari Gjengedal er værdame på TV2, og Anstein er politisjefen i oslo, og er ofte interviewet... Endret 7. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg kjenner Kjell Skauby. Han fremførte "O Helga Natt" for Diplom-is på tidlig nittitall. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hilsa på jan teigen som 3åring.. telles det?? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har hilsa på jan teigen som 3åring.. telles det?? Jeg har truffet mange kjendiser, men kjenner de ikke Selv kjenner jeg vel ingen kjendiser... Vet jo om flere som kjenner kjendiser som jeg gjerne også har møtt, men selv kjenner jeg ingen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kjenner Tone Damli, barndomsvenner Spilte fotball på bana da vi var små, da bestefaren bor i gata mi EDIT: Leif Endret 8. januar 2008 av Wackee Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjenner Lars Olav Karlsen fra Tufte IL også kjenner jeg Morten Gamst Pedersen, Steffen Nystrøm, Ruben Yttergård Jenssen og Julbruskongen. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 nAr jeg trene pA sats fOr jeg dro til usa, sA jeg Tone dameli Aaberget og lene alexandra der flere ganger, og noen flere kjendiser som jeg ikke husker, har sett mange kjendiser men kjenner dem ikke Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjenner Bentein Bårdson - han som hadde ansvaret for det kunsterisk under åpningen av Lillehammer-OL Mamma (Randi Thorsen) - Var leder for Ibsen Året 2006, er vel D kjendis, men men Jon Øygarden - fetteren til halvsøstra mi Har hilst på veldig mange skuespillere, men kjenner de ikke. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 nAr jeg trene pA sats fOr jeg dro til usa, sA jeg Tone dameli Aaberget og lene alexandra der flere ganger, og noen flere kjendiser som jeg ikke husker, har sett mange kjendiser men kjenner dem ikke -han/hun vet hvem du er, like godt som du kjenner han/hun prøv å holde dere topic... sikkert mange som har vert på konsert med en kjendis, men det er ikke poenget... btw: hun heter Tone Damli Aaberge, ikke Tone dameli Aaberget Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har snakka med Morten Harket Onkelen min har en hytte en sykt dyr plass på sørlandet en plass. En uke bodde jeg og broren min på hytta der og vi skulle være med søskenbarnet mitt inn til fastlandet for å kjøpe snop. Når vi skulle gå opp i båten traff vi Morten Harket, og snakka litt med han. Han fortalte hvilken båt han eide, og at han hadde hytte der med mer. Ganske stilig ;D I tillegg kjenner jeg personlig tufte-Lars. Vet ikke om han husker meg, men var på leir der han var leder (mini UL), jeg og en kompis var faktisk mye med ham. Dritkul fyr! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Harald heide Steen jr bor i veien rett ovenfor der jeg bor. Sønnen hans sang i sølvguttene sammen med lillebroren min, og kona pleide å kjøre dem inn til NRK. Og Valborg fra Olsendanden j gikk på ungdomsskolen der jeg gikk (kjente henne ikke personlig, da). Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Julebruskongen er vel ikke mer enn C eller D kjendis. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har tatt Tone i rassen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Harald heide Steen jr bor i veien rett ovenfor der jeg bor. Sønnen hans sang i sølvguttene sammen med lillebroren min, og kona pleide å kjøre dem inn til NRK. Og Valborg fra Olsendanden j gikk på ungdomsskolen der jeg gikk (kjente henne ikke personlig, da). Blommenholm/Ramstad? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Julebruskongen er vel ikke mer enn C eller D kjendis. Hva er forskjellene og definisjon på klassene kjendis? edit: Jeg har tatt Tone i rassen. Heldig du er Endret 9. januar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå