getlaid Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hjelp, jeg går andre året på almenn healveis i 2 klasse vidergående og fant akkurat ut at jeg vil bli mekaniker... har jeg noen veier jeg kan gå her for å bli mekaniker ? jeg kan jo ikke bare gå rett til mekanikerlinjen, da er 1 og et halvt år i dass.... noen som vet ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du må nok begynne på VG1 på nytt. Du kan likevel, etter det jeg vet, slippe allmennfagene, hvis du har ståkarakter i de aktuelle fagene. Vet ikke om det finnes andre måter. Du bør uansett ta en prat med rådgiveren på skolen din. Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) enig, prat med rådgiver, går almenn selv, eneste du kanskje kunne fått ut av det er om du har valgt fysikk, det er fint lite du kan få brukt for, men skal du gå ferdig allmennn ville jeg nok ha valgt fysikk, selv om det er et pesefag! Endret 7. januar 2008 av Kim_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå