Tazic Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvordan skrur jeg av Firewall på routeren min? vett ikke helt navnet på routeren men her er 2 bilder av Basic og Advanced siden på routeren Her er Advanced siden Router_Settings.bmp her er Basic siden hva går jeg innpå og hva gjør jeg? trenger hjelp? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke nødvendig å fjerne døren for å komme seg inn. Sjekk guider på portforward.com Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Det er ikke nødvendig å fjerne døren for å komme seg inn. Sjekk guider på portforward.com å nei ikke portforward.com forstår ikke en dritt det inne så det gidder jeg ikke Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da får du velge DMZ og legge inn ipadressen til computeren. Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Da får du velge DMZ og legge inn ipadressen til computeren. Takk skal prøve! Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Da får du velge DMZ og legge inn ipadressen til computeren. Takk skal prøve! samme som alltid funker ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå