Mr.M Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sikker på at sida krasjer. Mja, ikke sikkert. Spørs om folk er så løse i trusestrikken og lommeboka når disse "eksplosive tirsdagene" kommer så tett etter hverandre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det spørsmålet enda en gang ja Du skriver "timesalg" i kommentarfeltet, så blir dine ordre samlet på slutten av dagen. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 DO'H nettop kjøpt ny pc, fra netshop men litt ekstra lagringsplass frister jo alltid ønsker gode tilbud på 500 gig og større sata hardisker wdc eller seagate OCZ platinum "vista performance" 800mhz 2x2 gig Etter klokka 4!! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hvis jeg bruker penger, ville jeg gjort det på HD3870 eller en e6850/q6600. eventuelt Ati hd3850 hvis pris er god. Endret 7. januar 2008 av Phinex Lenke til kommentar
gwh Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stemmer for gode tilbud på GODE headsett ala Beyerdynamic 770-80 eller akg 271, da står jeg først i køen. Lenke til kommentar
amaab Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Litt lesing for folk som ikke har vært med på dette før. Timesalg Netshop 13.11.07 Timesalg Netshop 25.09.07 Lenke til kommentar
Incumbent Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det sånn "førstemann til mølla"-opplegg, eller er det tilnærmet ubegrenset opplag på varene? - Jeg skjønner at det kan være vanskelig å svare konkret på dette, men hvordan har det vært under de tidligere eksplosive torsdagene? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Er det sånn "førstemann til mølla"-opplegg, eller er det tilnærmet ubegrenset opplag på varene?- Jeg skjønner at det kan være vanskelig å svare konkret på dette, men hvordan har det vært under de tidligere eksplosive torsdagene? Det er tilnærmet ubegrenset, så lenge det er innenfor den timen som tilbudet er i. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er noen varer de har få av, som de legger ut. Sikkert for å bli kvitt de. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Når man først spammer tilbudsønsker: Hadde Fujitsu-Siemens Esprimo V5545 blitt billigere, hadde jeg sterkt vurdert å kjøpe en Endret 7. januar 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) @Mentos, hva med å legge ut litt generell informasjon i førsteposten? Du kan vel også legge ved dette bildet. Endret 7. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Selv kunne jeg tenke meg noen Sennheiser headset med mic og Ninja Mini kjøler til en billig penge. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Får se om jeg trenger noe av det som legges ut i morra. Egentlig er jeg metta for en liten stund av hw. Ny laptop på vei i posten også. Skulle jeg ha noen ønsker må det vel bli et bra surround anlegg å komplementere med flatskjermen, evnt en blurayspiller. Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg hadde en ordre som jeg satte opp rett før jeg fikk høre om dette. Gambler litt med å kansellere den i tiflelle noen av produktene blir redusert. Jeg håper bare det ikke blir utsolgt før jeg kommer til, da det begynte å bli litt tynt på lager. Her var det primært snakk om 8800GT, GA-P35-DS3 hovedkort, og G5/2007 mus. Endret 8. januar 2008 av Null_Obj Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eksplosiv Tirsdag! Håper det dukker opp noen gode tilbud på 1TB-disker fra WD eller Samsung. Det hadde gjort seg.;-) Lenke til kommentar
KickF Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 HaHa dette passer meg glimmrende ... fått lånet fra lånekassen & trenger en ny laptop ... hmm ... har sikla på en TOSHIBA Qosmio G40 ... men denne selger vel netshop vel ikke ... Vi får følge med på hva netshop har å tilby på timesalgene sine og om jeg blir fristet av noe av det Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Klart. Referer til tidligere post. Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Egentlig så vil jeg si at det er bra at de har problemer nå, fordi jeg håper de gjør det de gjorde sist de hadde problemer..... Da satt de jo ned prisen på hele nettbutikken med 30-60% avslag på alt (tror jeg det var), så for meg kan de bare ha problemer så lenge de gjør som sist gang...... Endret 8. januar 2008 av Wasters Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som skal være hjemme 10 til 3 å kan passe på for meg om det er noen superdupertilbud som jeg ønsker meg? Send meg da en PM kjappest! Dere vil få litt betalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå