Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det sånn "førstemann til mølla"-opplegg, eller er det tilnærmet ubegrenset opplag på varene?

- Jeg skjønner at det kan være vanskelig å svare konkret på dette, men hvordan har det vært under de tidligere eksplosive torsdagene?

Det er tilnærmet ubegrenset, så lenge det er innenfor den timen som tilbudet er i.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en ordre som jeg satte opp rett før jeg fikk høre om dette. Gambler litt med å kansellere den i tiflelle noen av produktene blir redusert. Jeg håper bare det ikke blir utsolgt før jeg kommer til, da det begynte å bli litt tynt på lager. Her var det primært snakk om 8800GT, GA-P35-DS3 hovedkort, og G5/2007 mus.

Endret av Null_Obj
Lenke til kommentar

HaHa dette passer meg glimmrende :D ... fått lånet fra lånekassen & trenger en ny laptop ... hmm ... har sikla på en TOSHIBA Qosmio G40 ... men denne selger vel netshop vel ikke :p ...

 

Vi får følge med på hva netshop har å tilby på timesalgene sine og om jeg blir fristet av noe av det :p

Lenke til kommentar

Egentlig så vil jeg si at det er bra at de har problemer nå, fordi jeg håper de gjør det de gjorde sist de hadde problemer.....

 

Da satt de jo ned prisen på hele nettbutikken med 30-60% avslag på alt (tror jeg det var), så for meg kan de bare ha problemer så lenge de gjør som sist gang...... :yes:

Endret av Wasters
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...