Cotul Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hyggelig at dette skulle komme når jeg har litt ekstra penger og har datalab på skolen i morgen Håpe på en fin harddisk da, gjerne ekstern. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Håper de kommer med tilbud på 500gb hdd eller 1tb:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Når begynner de med tilbudet? 00.00? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Trur det er 08.00, eller 09.00. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eksplosiv tirsdag nå igjen? Gruer meg nesten jeg. Sist gang gikk det med 24 laken Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) dersom dere gidder å lese tråden/skumme igjennom den så ser dere at det har blitt posta en post med bildet av reklama for supertirsdagen der det står med store bokstaver at den starter kl 10.00... er det for mye forlangt at folk leser litt føre de spør? tråden er jo tross alt bare på 4 sider enda, jeg leste 3 av sidene nå på under 5 minutter.... Endret 7. januar 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Eksplosiv tirsdag nå igjen? Gruer meg nesten jeg. Sist gang gikk det med 24 laken Kjøpte du tv eller pc da? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 dersom dere gidder å lese tråden/skumme igjennom den så ser dere at det har blitt posta en post med bildet av reklama for supertirsdagen der det står med store bokstaver at den starter kl 10.00... er det for mye forlangt at folk leser litt føre de spør? tråden er jo tross alt bare på 4 sider enda, jeg leste 3 av sidene nå på under 5 minutter.... Som den oppmerksomhetshora eg er ville eg eigentleg berre slengje ut eit svar før nokon andre. Koste kva det koste vil Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tv, ja. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe, men klarte ikke å motstå når prisen ble kuttet med 12 000. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ai ai ai...supertirsdag Kunne rett og slett ha brukt for en gamerpc jeg.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Visst eg bestiller en vare som er på timessalget 10.00. Er eg bunden til den varen eller går det ann å angre iløpet av dagen, slik at eg kan slette den frå ordrelista? For det kan hende at du finner noko bra tilbud kl 10.00. Men så ser du eit enda bedre tilbud seinare og vil heller satse på den varen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Går vel ann å slette varer ja, vet ikke om det er en slik funksjon på siden. Men det er bare å sende en mail. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hva med en hd-spiller eller Blu-ray-spiller til htpc til en meget gunstig pris..!!!!.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Blir spennende å sjå. Garantert at det kjem noko innen Harddisker. Godt prisfall på 500GB/750GB/1TB hadde vore supert! Sikker på at sida krasjer. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Yuppie! Det blir eksplosiv tirsdag hos Netshop imorgen!!!! Gleder meg! Håper de har fikset serveren sin denne gangenKanskje ein lur ide å legge ut litt informasjon i førsteposten ? Det kjem heilt sikkert til å kome spørsmål om litt av kvart f.eks. om ein kan bestille med oppkrav, korleis ein bestiller, korleis ein får samla alle ordrene sine osv. Personleg har eg brukt opp alle pengane mine på alkohol til helga, så blir lite timestilbud på meg denne gongen. Erlend Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Alle tilbudene blir vel samlet på en side? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Bare vis noen tar ansvaret og skriver alt ned. Men vis du mener hver time så er de samlet på en side hos netshop. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeii, også akkurat nå når jeg har penger også. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dette blir spennende Håper på gode tilbud på tastatur, headphones samt 4gb med ram Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Men vis du mener hver time så er de samlet på en side hos netshop. Nei, det eg skreiv : "f.eks. om ein kan bestille med oppkrav, korleis ein bestiller, korleis ein får samla alle ordrene sine osv." Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå