Elendil Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har bare gode erfaringer når det gjelder retursaker, aldri vært et problem og de har vært raske å svare. Eg har også gode erfaringer med det. Virker som slikt er ganske varierende hos Netshop.no Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er vel mer at de som får dårligst service skriker høyest. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er vel mer at de som får dårligst service skriker høyest. Må si meg enig der, folk er forskjellige. Noen skriker litt for ofte også.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er vel mer at de som får dårligst service skriker høyest. Gjelder jo alle butikker, man kan jo se på tilbakemedlinger genereltt i forumet, i prisguiden osv. AtW Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 vet ikke om det finnes en tråd for det, men det er eksplosiv tirsdag i dag!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) vet ikke om det finnes en tråd for det, men det er eksplosiv tirsdag i dag!! Steike. Takk edit se tråd her! Endret 26. februar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Må si jeg ble litt skuffet når jeg så at Foxconn mars komm på tilbud i dag, i og med at jeg hentet ett slikt på posten i dag. Ellers virker det som det er mye knallbra tilbud i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=440 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå