Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en harddisk for lite, og i stedet for et X-fi Xtreme Audio fikk jeg et råttent Audigy SE kort.. Som det sto X-fi utenpå og en strekkode, som netshop hadde klistret på ^^

Ganske dårlig når det står i pakkseddelen at alt skal ligge der..

Kjett... Send en mail til dem så ordner det seg sikkert ! ;)

Lenke til kommentar

Har fått alle delene mine nå (de ble sendt første arbeidsdag fra netshop, men posten brukte 4 dager på å få dem hit). Alt var som det skulle, og maskinen bootet på første forsøk <3

De delene jeg oppgraderte var hovedkort, cpu, ram, skjermkort, dvd, og kabinett, så det var vel mer en ny maskin med gamle psu og harddiskene.

Endret av Tomas SG
Lenke til kommentar
Ser at det er flere som ikke fikk sjokolade. Er dere mange? Jeg fikk heller ingen sjokkis.. bub =p

Bryr meg ikke når jeg fikk så bra tilbud som vi fikk. Ser mange klager på tilbudene men da har de vært blinde på mange av de megabra tilbudene som kom i løpet av dagen. Bortskjemte småttiser :p

Lenke til kommentar
Det var ikkje voldsomt til nedsatte priser. Men det var såpass mange varer på tilbud, så vi skal ikkje klage. :p

Som anki sier var det mange gode tilbud.

Bla. en meget bra joystick som var satt ned fra 495,- til 195,-(som jeg kjøpte). Hvis man ikke kaller det et esktremt godt tilbud så vet ikke jeg.

Flere tv'er var satt ned mange tusen kroner. Og du fikk 8800GT til tidenes billigste pris noensinne! Det samme med HD3870.

Dinovo settet hadde tidenes beste pris noen sinne, og det i Rev2 utgave.

Dere er bare bortskjemte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men så skal det sies at dette ofte er pixmania og ukjente nettbutikker som har disse billigste prisene, og jeg vil heller handle fra de kjente norske og særiøse bedriftene.

Etter det jeg har lest er Netshop midt i mellom de halvutenlandske og seriøse norske. Servicen deres er ikke helt på topp når det er retursaker, jeg kviet meg derfor før jeg kjøpte datadeler hos de som har en mulighet til å dø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...