Tomas SG Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ordrene mine ble slått sammen og sendt i morges. Ikke noe å utsette på hverken service eller leveringstid. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vis man ikke henter pakken i posten, så må man ikke betale noe sant? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Vis man ikke henter pakken i posten, så må man ikke betale noe sant? Ikke hvis du har betalt med Visa, nei Men, dere som får pakkene deres. Hva slags godteri får dere? :!: Hatt heftige diskusjoner på det tidligere, og jeg er litt nysgjerrig på om de leverer det samme enda :!: Endret 9. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vis man ikke henter pakken i posten, så må man ikke betale noe sant? Hvis du ikke henter den så må du betale porto, retur og i verste fall servicegebyr Men, dere som får pakkene deres. Hvordan godteri får dere? :!:Hatt heftige diskusjoner på det tidligere, og jeg er litt nysgjerrig på om de leverer det samme enda :!: Skjerp deg! Hval sjokolade her. Som oftest med nonstoplignende greier i, men forrige gang var det bare vanlig sjokolade ;\ Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har bare handlet fra dem én gang før dette, og da ble det hvalsjokolade med nonstop her også. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fått hval sjokolade, en gang med nonstop og andre gang med "puffet-ris" Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fikk for en stund siden frukt-smartis, derretter ble det hvalsjokolade med nonstop(dette er det beste jeg har fått sålangt), så ble det med puffet ris, og til slutt fikk jeg vanlig sjokolade for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den nonstop sjokoladen er nedtur! Ikke det at spiller noen rolle, men jeg synes det er en ekkel blanding. Vanlig sjokolade er bra! Fint de satser på Hval sjokolade. Den synes jeg generelt er bedre enn det fra Nidar og Freia osv. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har alltid fått en god hval sjokolade eller en big bite tidligere. NB! Ikke bestill varer du ikke ønsker å kjøpe. Jeg ombestemte meg på et par av varene i går kveld og slettet ordren. Men de som er på vei nå skal jeg ha. Impuls er greit, men står for kjøpet. Masse angrefrist på supertirsdager gjør at vi mister supertirsdager. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har tidligere fått løvesjokolade. Håper på det igjen, ettersom den er god. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er år og dag siden jeg fikk løvesjokolade (Lion anyone? ). Deretter fikk jeg en av de fruktgreiene, og så har jeg fått hvalsjokolade to ganger etter det. Tipper de kjører hval denne gangen også jeg ^^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er år og dag siden jeg fikk løvesjokolade (Lion anyone? ). Deretter fikk jeg en av de fruktgreiene, og så har jeg fått hvalsjokolade to ganger etter det. Tipper de kjører hval denne gangen også jeg ^^ Er faktisk akkurat det samme som jeg har fått. Savner lion Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg har fått vanlig Hval sjokolade uten noe stuff i.. hvertfall nå sist. Synes den er kjempegod (Jeg lager en av tilsetningsmiddlene de bruker i den sjokoladen på fabrikken jeg sitter på akkurat nå..) Lion var bra, men synes det er mer stas med Hval.. siden dem holder til i Sandefjord og greier.. Edit; Ontopic: De har samlet ordrene mine nå, men ikke sendt noe enda. Satser på at den går avgårde i morgen da. Endret 9. januar 2008 av Ampy Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De burde kanskje heller gi dinosaur-kjeks, de slutter jo å lage de nå. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er år og dag siden jeg fikk løvesjokolade (Lion anyone? ). Deretter fikk jeg en av de fruktgreiene, og så har jeg fått hvalsjokolade to ganger etter det. Tipper de kjører hval denne gangen også jeg ^^ Er faktisk akkurat det samme som jeg har fått. Savner lion Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ønsker å gi NetShop litt ros. I går kveld fikk jeg beskjed om at ordren var pakket og klar. I dag sporet jeg den til innlevert hos Posten i Stokke. Det er tydelig at NetShop har satt opp et ekstra skift på kvelden i går, og i dag tidlig. Bra, NetShop! =) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min er sendt og har fått sporingsnummer, men hva betyr: 09.01.08 13.12 MOTTATT DATA OM SENDING 3241 SANDEFJORD Er den sendt eller ikke? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min er sendt og har fått sporingsnummer, men hva betyr: 09.01.08 13.12 MOTTATT DATA OM SENDING 3241 SANDEFJORD Er den sendt eller ikke? Det betyr at pakken er klar fra NetShops side. Den har ikke blitt hentet ennå, eller den har ikke blitt mottatt på pakketerminalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå