Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis man ikke henter pakken i posten, så må man ikke betale noe sant?

Ikke hvis du har betalt med Visa, nei :)

Men, dere som får pakkene deres. Hva slags godteri får dere? :!:

Hatt heftige diskusjoner på det tidligere, og jeg er litt nysgjerrig på om de leverer det samme enda :!:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Vis man ikke henter pakken i posten, så må man ikke betale noe sant?

Hvis du ikke henter den så må du betale porto, retur og i verste fall servicegebyr

Men, dere som får pakkene deres. Hvordan godteri får dere? :!:

Hatt heftige diskusjoner på det tidligere, og jeg er litt nysgjerrig på om de leverer det samme enda :!:

Skjerp deg!

Hval sjokolade her. Som oftest med nonstoplignende greier i, men forrige gang var det bare vanlig sjokolade ;\

Lenke til kommentar

Jeg har alltid fått en god hval sjokolade eller en big bite tidligere.

NB!

Ikke bestill varer du ikke ønsker å kjøpe. Jeg ombestemte meg på et par av varene i går kveld og slettet ordren. Men de som er på vei nå skal jeg ha.

Impuls er greit, men står for kjøpet. Masse angrefrist på supertirsdager gjør at vi mister supertirsdager.

Lenke til kommentar
Det er år og dag siden jeg fikk løvesjokolade (Lion anyone? :p). Deretter fikk jeg en av de fruktgreiene, og så har jeg fått hvalsjokolade to ganger etter det. Tipper de kjører hval denne gangen også jeg ^^

Er faktisk akkurat det samme som jeg har fått. Savner lion :cry:

Lenke til kommentar

Jeg har fått vanlig Hval sjokolade uten noe stuff i.. hvertfall nå sist. Synes den er kjempegod :)(Jeg lager en av tilsetningsmiddlene de bruker i den sjokoladen på fabrikken jeg sitter på akkurat nå..)

Lion var bra, men synes det er mer stas med Hval.. siden dem holder til i Sandefjord og greier..

Edit; Ontopic: De har samlet ordrene mine nå, men ikke sendt noe enda. Satser på at den går avgårde i morgen da.:)

Endret av Ampy
Lenke til kommentar
Det er år og dag siden jeg fikk løvesjokolade (Lion anyone? :p). Deretter fikk jeg en av de fruktgreiene, og så har jeg fått hvalsjokolade to ganger etter det. Tipper de kjører hval denne gangen også jeg ^^

Er faktisk akkurat det samme som jeg har fått. Savner lion :cry:

Lenke til kommentar

Ønsker å gi NetShop litt ros. I går kveld fikk jeg beskjed om at ordren var pakket og klar. I dag sporet jeg den til innlevert hos Posten i Stokke. Det er tydelig at NetShop har satt opp et ekstra skift på kvelden i går, og i dag tidlig. Bra, NetShop! =)

Lenke til kommentar
Min er sendt og har fått sporingsnummer, men hva betyr:

09.01.08 13.12 MOTTATT DATA OM SENDING 3241 SANDEFJORD

Er den sendt eller ikke? :hmm:

Det betyr at pakken er klar fra NetShops side. Den har ikke blitt hentet ennå, eller den har ikke blitt mottatt på pakketerminalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...