Mr Pepe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lol var jo ikke akkurat mye billig men noe hvertfall f.eks logitech x-530 til 395 = sum med frak blir 571 kr lol! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En av delene mine har leveringstid 11. januar. Vil de først sende pakken da? Ja. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan evt. ble de dele opp orderen. Slik at det blir to koli, men da blir det også dobbel frakt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lurer seriøst på om jeg skal gå for HD3870 OC, noen som vet hvordan dette vil duge ca i forhold til mitt x1900 XT? Også har jeg lest at det kan være greit med en ny kjøler, hva bør jeg da går for? Passer VF 1000? Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Typisk meg å finne ut dette nå. Var faktisk å henet varene fra forrige salg tidligere i dag og hørte ingenting om det der nede heller. Jaja, hadde ikke noe penger uansett. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg lurer seriøst på om jeg skal gå for HD3870 OC, noen som vet hvordan dette vil duge ca i forhold til mitt x1900 XT? Også har jeg lest at det kan være greit med en ny kjøler, hva bør jeg da går for? Passer VF 1000? er fin den som følger med ellers funker VF1000-Cu toppers Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaja.. da ble det noen småting denne gangen også.. handlet for mye mer nå enn sist riktignok, hvor jeg kjøpte 17 ting, for tilsammen 1200,- Ble ca 2500,- denne gangen.. for 4 ting. Hadde de slått av noen kroner til på WD diskene, hadde det blitt mye mer Lenke til kommentar
larsg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sitter og bruker en slik drittskjerm nå , støv og fingeravtrykk synes veldig fort på den svarte ramma .... Er vel eneste negative jeg kommer på i farten... åååå.... det rykker sånn i innkjøpsfingeren... Må klare å stå imot.... Kan ikke noen være så snille å snakke dritt om den iiyama skjermen... Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå er klokka 23:05. Hvor er siste times-tilbud (Står i banneret at det nåværende varer 20.00 til 23.00) Er det slutt for denne gang? Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det skulle vel ikke være noen flere nå? Derfor dette siste var ett par timer ekstra.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det slutt for denne gang? nope, durer & går ennå. Noen varer ligger i sine respektive kategorier med tilbudspris. Tar vel lanskje høyde for at det kommer etterslengere/tvilere å vil handle. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dæven jeg er svak for disse tilbudene Ble nytt skjermkort på meg (3870) som var den eneste tilbudsvaren jeg slo til på denne gangen Det andre var 2gb ram for å fylle opp til 4, og skjermkortkjøler (VF1000). Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Super stabilitet på siden, bra jobbet Netshop! God kundeservice, hastighet og presisjon som alltid Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ble bestilt to () forskjellige tastatur og et webkamera til hundrelappen.. Håper ikke det er alt for lang tid til før det blir sendt. Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kjøpte en AMD athlon X2 5000+ Black Edition som jeg skal overklokke litt med. Har en zalman cnps9700nt jeg skal bruke Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dette fikk jeg med meg i går. Lenke til kommentar
Ergotera Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Super stabilitet på siden, bra jobbet Netshop! God kundeservice, hastighet og presisjon som alltid Helt enig. Denne gangen har de fått det til når det gjelder stabilitet og oppdatteringen av timesalg. Derimot de varene som ble lagt ut til salgs og prisene var ikke noe å rope hurra for denne gangen. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Veldig positiv respons fra websidene til Netshop i går! Dessverre kom aldri den cpuen jeg ville ha på ordentlig tilbud, slik at jeg dessverre ikke fikk handlet i går. Ellers hadde jeg kommet til å kjøpe: Club3d til 1450 OCZ ModXStream 780 W Gigabyte X38 hovedkortet Intel C2D E6750. Endret 9. januar 2008 av BennyXNO Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg regner med at de slår sammen flere ordre selv, så lenge vi merket dem riktig med "timesalg" ? Tror de fikk inn en del ordre i går, så de har vel litt å styre med. Begge mine ligger åpne enda. Jeg sendte en ordre rundt klokken 12, og en rett før klokken 23.. og imellom der har de fått inn 674 ordre. ( i følge ordrenummer ihvertfall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå