Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja.. da ble det noen småting denne gangen også.. handlet for mye mer nå enn sist riktignok, hvor jeg kjøpte 17 ting, for tilsammen 1200,- :p

 

Ble ca 2500,- denne gangen.. for 4 ting. Hadde de slått av noen kroner til på WD diskene, hadde det blitt mye mer ;)

Lenke til kommentar

Sitter og bruker en slik drittskjerm nå , støv og fingeravtrykk synes veldig fort på den svarte ramma .... Er vel eneste negative jeg kommer på i farten...

 

åååå.... det rykker sånn i innkjøpsfingeren... Må klare å stå imot....

 

Kan ikke noen være så snille å snakke dritt om den iiyama skjermen... :)

Lenke til kommentar
Super stabilitet på siden, bra jobbet Netshop! God kundeservice, hastighet og presisjon som alltid :)

Helt enig. Denne gangen har de fått det til når det gjelder stabilitet og oppdatteringen av timesalg. Derimot de varene som ble lagt ut til salgs og prisene var ikke noe å rope hurra for denne gangen.

Lenke til kommentar

Veldig positiv respons fra websidene til Netshop i går!

 

Dessverre kom aldri den cpuen jeg ville ha på ordentlig tilbud, slik at jeg dessverre ikke fikk handlet i går.

 

Ellers hadde jeg kommet til å kjøpe:

Club3d til 1450

OCZ ModXStream 780 W

Gigabyte X38 hovedkortet

Intel C2D E6750.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

Jeg regner med at de slår sammen flere ordre selv, så lenge vi merket dem riktig med "timesalg" ?

Tror de fikk inn en del ordre i går, så de har vel litt å styre med. Begge mine ligger åpne enda.

 

Jeg sendte en ordre rundt klokken 12, og en rett før klokken 23.. og imellom der har de fått inn 674 ordre. ( i følge ordrenummer ihvertfall)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...