Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var da veldig snodig at det ikke står Xeon der i så fall. Tror jeg bestiller en Q6600 i stedet. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm. Ikke mer igjen av minnet jeg bestillte... Var jo et lass på lager da jeg la inn bestillingen. Ser ut til at jeg må belage meg på å vente lenge på å få varene tilsendt! Lenke til kommentar
prarne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) åååå.... det rykker sånn i innkjøpsfingeren... Må klare å stå imot.... Kan ikke noen være så snille å snakke dritt om den iiyama skjermen... Endret 8. januar 2008 av prarne Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har noe å si om Club3D HD3870 512 MB GDDR4 PCIe 2.0 OC som ligger på timessalget nå? Godt kjøp? Sikler på nytt skjermkort... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som har noe å si om Club3D HD3870 512 MB GDDR4 PCIe 2.0 OC som ligger på timessalget nå? Godt kjøp? Sikler på nytt skjermkort... Antakeligvis mer enn verd prisen Lenke til kommentar
vgard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) hehe.. Stilig gjort av Netshop. Har alltid pleid å være for sent ute til disse tilbudsdagene til Netshop, men denne gangen tenkte jeg 'what the hey, kan likegreit slå til'. Har ikke peiling på om skjermen er god eller om den er spesielt billig, men alltid gøy med ny hardware. Også trengte jeg en ny skjerm da. har en gammel 19" 1280x1024, var på tide med noe litt større og bedre. 22" med 16xxX1050 er sikkert en grei oppgradering. haha, husker ikke hva skjermen heter engang, snakk om impulskjøp! Posten får nok litt å gjøre i morgen, kan jeg tenke meg, og sikkert et par dager fremover. Ut ifra antall poster her, ser det ut som det er stor interesse for billig hardware.. Lenge leve nettbutikker med god fantasi og vilje til å kutte litt i priser for å skape trivsel hos hardwarehungrige nerder! *edit* Haha, takk prarne! Det var det den het.. Får ikke håpe noen snakker drit om den skjermen.. Send det i såfall på PM til prarne. Også kan dere sende PM til meg og si at den er helt konge(selv om det sikkert er løgn).. Endret 8. januar 2008 av vgard Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ikke kjøpt noe jeg .... Ikke kom noe P190 på tilbud og flystikka kjøpte jeg ikke da farkten blir for dyr. Posten AS og Norge AS er alt for dyre !!!! gå heller for 3870 til 1450 som vi håper på kkommer igjen på resumet nå etterpå til 1450,- da dette yter bedre enn 3850 512mb ..... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) ikke kjøpt noe jeg .... Ikke kom noe P190 på tilbud og flystikka kjøpte jeg ikke da farkten blir for dyr. Posten AS og Norge AS er alt for dyre !!!! gå heller for 3870 til 1450 som vi håper på kkommer igjen på resumet nå etterpå til 1450,- da dette yter bedre enn 3850 512mb ..... Så ut som de gikk tom for det? Endret 8. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel bor nok i Grenland område Ikke grenland i oslo åsså men i Telemark Uansett koster det 3 små lapper mer på netshop enn hva det gjorde på multicom når jeg bestilte det der på lørdag, emn hadde det komemt et godt nok tilbud hadde jeg fort avbestilt før pakken hadde blitt levert ut til posten Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Faen! Gikk glipp av timesalget. Typisk at jeg titter innom her akkorat når det er slutt. Har det vært noe veldig gode tilbud i dag? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heh, seff er jeg blakk nå da.. men moro å følge med likevel da. Er neste oppdatering kl. 22:00 eller? Lenke til kommentar
mikla Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 blir ikke noe kjøp på meg i dag i og med at jeg enda ikke har fått pakken fra sist timesalg mektig lei nå har gått snart 2 eller 3 måneder Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 alle tilbud som har vært idag her : https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10288859 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hmm. Ikke mer igjen av minnet jeg bestillte... Var jo et lass på lager da jeg la inn bestillingen. Ser ut til at jeg må belage meg på å vente lenge på å få varene tilsendt! Var det på lager når du bestilte, er det reservert til deg, og du vil få varene selv om det nå vises tomt fordi de har solgt ut resten siden du bestilte... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 28682 Tatung 32" LCD TV V32MCAK 20973 bZerk tastatur, Sort, "Blank Keyboard" Det ble det idag, ble ikke noe av blu-ray spilleren. For lite penger Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fant egentlig ingenting jeg trengte i denne omgang men ser frem til neste omgang. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var riktignok gode priser, men ikke noe å hoppe i taket for. Skulle gjerne kjøpt meg noe nytt, men jeg er nesten nødt til å bruke opp det gamle først Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En av delene mine har leveringstid 11. januar. Vil de først sende pakken da? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 applaus for netshop med sine timesalg, men var en del bedre tilbud og utvalg sist gang Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ser ut som X2 5000+ Black Edition falt i smak hos folket. Lagerbeholdning var 17, nå 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå