Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe..

Stilig gjort av Netshop. :) Har alltid pleid å være for sent ute til disse tilbudsdagene til Netshop, men denne gangen tenkte jeg 'what the hey, kan likegreit slå til'. Har ikke peiling på om skjermen er god eller om den er spesielt billig, men alltid gøy med ny hardware. Også trengte jeg en ny skjerm da. har en gammel 19" 1280x1024, var på tide med noe litt større og bedre. 22" med 16xxX1050 er sikkert en grei oppgradering. haha, husker ikke hva skjermen heter engang, snakk om impulskjøp! :D

 

Posten får nok litt å gjøre i morgen, kan jeg tenke meg, og sikkert et par dager fremover. Ut ifra antall poster her, ser det ut som det er stor interesse for billig hardware.. :D

 

Lenge leve nettbutikker med god fantasi og vilje til å kutte litt i priser for å skape trivsel hos hardwarehungrige nerder!

 

 

*edit*

 

Haha, takk prarne! Det var det den het.. :p Får ikke håpe noen snakker drit om den skjermen.. Send det i såfall på PM til prarne. Også kan dere sende PM til meg og si at den er helt konge(selv om det sikkert er løgn).. :D

Endret av vgard
Lenke til kommentar
ikke kjøpt noe jeg ....

 

Ikke kom noe P190 på tilbud og flystikka kjøpte jeg ikke da farkten blir for dyr.

 

Posten AS og Norge AS er alt for dyre !!!!

 

gå heller for 3870 til 1450 som vi håper på kkommer igjen på resumet nå etterpå til 1450,- da dette yter bedre enn 3850 512mb .....

Så ut som de gikk tom for det?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vel bor nok i Grenland område :p

 

Ikke grenland i oslo åsså men i Telemark :p

 

Uansett koster det 3 små lapper mer på netshop enn hva det gjorde på multicom når jeg bestilte det der på lørdag, emn hadde det komemt et godt nok tilbud hadde jeg fort avbestilt før pakken hadde blitt levert ut til posten :p

Lenke til kommentar
Hmm.

 

Ikke mer igjen av minnet jeg bestillte... Var jo et lass på lager da jeg la inn bestillingen.

 

Ser ut til at jeg må belage meg på å vente lenge på å få varene tilsendt!

 

:cry:

 

 

Var det på lager når du bestilte, er det reservert til deg, og du vil få varene selv om det nå vises tomt fordi de har solgt ut resten siden du bestilte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...