Rusher Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ahhh, Deilig! Skjermen min takket for seg igår, så da passet det seg bra å få kjøpt en bra 22" for 1990 idag! Er det ikke bedre å reklamere eller benytte deg av garantien hvis du har den? Den 3 år gammel, så er vell ingen garanti på den lenger :/ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva kjøpte folk i dag da? Ble ingenting på meg i dag. Like griet, trenger pengene til andre ting Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Selv om det ikke står på listen så ser det ut som X3220 nå datt ned 2-300,- folkens løp og sjekk. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95917 EDIT: Jeg fikk også flere av mine ønsker, halleluja Aiai takk for info, Theo. Selve avslaget var flott selv om prisen i seg selv ikke var noe og hoppe i taket for, mtp. hva den ligger på i prisguiden. Uansett blir det kjøp på meg, har ventet alt for lenge på og bestille en nå. Jepps, greit å få med på samme frakta Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skjermer i Norge har 5 års reklamasjonsrett. Hvis butikken prøver seg å vri seg unna bare si det Forbrumerombudet sier. Komplett var veldig vanskelig men jeg fikk i alle fall splitter ny 19" til slutt når det var en 4 år gammel 17". http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...4/1023964913.16 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) oi! nå var det mye snasent, ja. hvordan vil 2x3850 stå imot 1x8800gt? frister veldig med 2x3850 til den prisen Veldig bra, CF yter meget godt. Tror ikke det er tvil om at et slikt CF oppsett danker 8800GT meget godt og mer til(sier jeg som har 8800GT) Endret 8. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva er best ytelsesmessig av Intel Core 2 Duo E4500 https://prisguiden.no/product.php?productId=74177 og den som er på tilbud på netshop nå AMD Athlon 64 X2 5000+ 2,6 Ghz BOXED? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=92870 vet at d er forskjellig type, amd vs intel, men hva er best av disse to? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hei igjen Folkens. Da vil jeg med dette takk for i dag. Som dere ser så varer tilbudene som er ute nå frem til kl 23.00 Dette er da siste oppdateringen i dag fra oss. Håper dere alle har hatt det like artig som oss i dag, og så vil jeg for hele NetShop takke for alle ordrene i dag Håper også dere er fornøyd med hastigheten på webben vår i dag. Der har vi som sagt tatt noen grep, og herfra ser det ut som om det har gått meget bra. Igjen, Takk for i dag folkens, og ha en fortsatt strålende kveld. Mvh Stian - & resten av oss i NetShop. Endret 8. januar 2008 av Stian_Netshop Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 NEII! Hadde tenkt å kjøpe en MIST 500W, men så var den satt opp igjenn! :'( Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 jo takk, men det dessverre ikke noe kjøp. sett std. utgaven av 3870 til 1400 kr da så blir det en Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) EDIT: Så nå innegget til Stian_Netshop, så glem det. Endret 8. januar 2008 av MixMaster Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Webben har fungert ypperlig, godt jobbet! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, ble ingenting på meg heller idag - for mye "mellomprodukter". Liker helst å kjøpe litt av de dyreste innen hver kategori. Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva kjøpte folk i dag da? I morges hadde jeg bestilt en 8800GT til ordinærpris, og planla å kjøpe G5 mus og gigabyte p35 hovedkort nede på nærmeste datapesebutikk. Jeg tok kjangsen og avbestilte gt'en, som jeg plukket opp på timesalget, og ble tilsendt personlig tilbud på G5 og hovedkort etter jeg spurte om disse kunne holdes av i tilfelle jeg finner noe annet under salget. Har brukt så mye penger i det siste så jeg prøver å unngå fråtsing, så det ble stort sett joysticken som ble på impuls. Kanskje litt G5, siden jeg klarer meg med den billigere mx518 (har en fra før, men ble ødelagt) men pyttsann. Alt i alt (de 2 nederste var ikke i salget); Foxconn 8800gt Logitech Joystick Logitech G5 Gigabyte GA-P35-DS3 hovedkort Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) NEII!Hadde tenkt å kjøpe en MIST 500W, men så var den satt opp igjenn! :'( Forsøk å send en mail om det til [email protected] Takk for kampanjen Netshop, det har vært mange gode tilbud og det ble en gledens dag hehe. Webben har fungert upåklagelig godt. Endret 8. januar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 yey! De senka prisen igjenn! <3 TAKKJAR! Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Håper også dere er fornøyd med hastigheten på webben vår i dag. Der har vi som sagt tatt noen grep, og herfra ser det ut som om det har gått meget bra. Joda dette fungerte glimrende! Bare synd at sambo og jeg planlegger å kjøpe oss nytt sted og dermed må man prioritere penger til div utgifter i relasjon til det. Men har fulgt med og endel bra tilbud dukket opp som jeg hadde bestillt om det ikke hadde vært for flytteprosess. Må nok vente til siste halvdel av 2008, starten av 2009 før burken min oppgraderes, holder litt til *klappe på*. Uannsett så blir det fin reklame for Netshop + at det blir besparelser for de som har planer om å kjøpe nytt (evt utgifter til de som ikke hadde planer, men handlet allikevel). Men webben så mye bedre ut i dag ja! PS, venter spent på neste "fest-dag" fra Netshop! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kjøpte akkurat den Xeon-prosessoren. Men det står på hovedkortene at den støtter Core 2 ___, men ikke Xeon. Støttes den rett og slett ikke på vanlige hovedkort? Dette haster, må få avbestilt i tide om dette er saken. Endret 8. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) hva er best ytelsesmessig av Intel Core 2 Duo E4500 https://prisguiden.no/product.php?productId=74177og den som er på tilbud på netshop nå AMD Athlon 64 X2 5000+ 2,6 Ghz BOXED? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=92870 vet at d er forskjellig type, amd vs intel, men hva er best av disse to? 5000+ Black Edition er omtalt bl.a. > her og > her For kr.675 får man åpenbart mye for pengene, spesiellt hvis man skal syssle med overklokking. (vær obs på at cpu-vifte ikke medfølger) Endret 8. januar 2008 av Mekanicus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte akkurat den Xeon-prosessoren. Men det står på hovedkortene at den støtter Core 2 ___, men ikke Xeon. Støttes den rett og slett ikke på vanlige hovedkort? Dette haster, må få avbestilt i tide om dette er saken. X3220 skal støttes på hovedkort som støtter Q6600 såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøpte akkurat den Xeon-prosessoren. Men det står på hovedkortene at den støtter Core 2 ___, men ikke Xeon. Støttes den rett og slett ikke på vanlige hovedkort? Dette haster, må få avbestilt i tide om dette er saken. X3220 skal støttes på hovedkort som støtter Q6600 såvidt jeg vet. Xeon støttes på de aller aller aller fleste HK som støtter C2D. Har ikke sett noen enda som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå