melsom Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hm, lurer på hvordan det headsettet er til musikk. Står bare det skal være bra til spill og film. Kjøpte Beyerdynamics headsettet på Netshop for en ukes tid siden. Angrer ikke det spor! Bruker headsettet for det meste til musikk, men også filmtitting. God og dyp bass, men også flott mellomtone og diskant. Anbefales Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jada litt billigere småting er greit ... men er jo begrensa hva man kan spare på en ussel mus jeg skal ha meg ny bærbar og jeg VIL ha denne : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91639 ... så plz. netshop få timesalg på denne ... Fysisk størrelse B x D x H : 440 x 229,9 x 38,1 (foran) / 45,3 (bak) mm vekt : begynner på 4,4 kg å kalle det laptop er vel å ta i. lett flyttbar pc er det riktige Endret 8. januar 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har et dilemma: Skal jeg gå for "GeForce 8800GT 512MB" eller "HD3870 512 MB"? Skal brukes primært til spilling. Jeg har inntrykk av at 8800GT er veldig effektiv i forhold til prisen, og setter min lit til bla.denne oversikten som sammenligner ytelse mellom nvidia og ati, laget av tomshardware. Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Litt off topic her, men bestilte noen varer fra netshop i går å pengene ble trekt fra bankkort men er ikke bokført enda, men fikk ingen mail fra netshop med ordre nummer eller noe som helst.. prøvde å logge inn på netshop å sjekke ordre men står ingenting der? "Ingen tilgjengelige ordre." Er det vanlig eller bør jeg være bekymra nå? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da var Beyerdynamic DT-770-80 Pro bestilt Mangler bare Logitech G5, nå Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis netshop hadde vært litt smarte hadde de kjørt kampanjen etter 15.00/15.30 når folk har kommet hjem fra jobb.. *irritert* Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jada litt billigere småting er greit ... men er jo begrensa hva man kan spare på en ussel mus jeg skal ha meg ny bærbar og jeg VIL ha denne : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91639 ... så plz. netshop få timesalg på denne ... Fysisk størrelse B x D x H : 440 x 229,9 x 38,1 (foran) / 45,3 (bak) mm vekt : begynner på 4,4 kg å kalle det laptop er vel å ta i. lett flyttbar pc er det riktige Og med HD-DVD spiller i tillegg. Dårlig timing ;p Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis dere bytter ut den MIST-strømforsyningen med den verisjonen som har avtagbare kabler kjøper jeg den umuddelbart. Håper jeg ikke er den eneste som heller vil ha den. Takk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis netshop hadde vært litt smarte hadde de kjørt kampanjen etter 15.00/15.30 når folk har kommet hjem fra jobb.. *irritert* Kampanjen varer jo frem til kl. 20.00 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De siste timene pleier det å være litt "oppsummeringstilbud" også Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Litt off topic her, men bestilte noen varer fra netshop i går å pengene ble trekt fra bankkort men er ikke bokført enda, men fikk ingen mail fra netshop med ordre nummer eller noe som helst.. prøvde å logge inn på netshop å sjekke ordre men står ingenting der? "Ingen tilgjengelige ordre." Er det vanlig eller bør jeg være bekymra nå? Ikke såpass at du bør holde pusten. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis netshop hadde vært litt smarte hadde de kjørt kampanjen etter 15.00/15.30 når folk har kommet hjem fra jobb.. *irritert* De beste godsakene kommer nok senere i kveld, f.eks har vi ikke sett noen dyre prosessorer. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Netshop: Gjerne sett ned playstation 3 40gb versjonen..settes den ned 5 lapper kjøper jeg den glatt.... er det noen som vet om det vil komme ny kampanje på denne modellen forresten?Husker elprice hadde en kampanje på denne rett før jul...jeg trenger nemlig en blue ray dvd spiller og da er jo denne en alt i ett maskin... Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Noen andre som har litt problemer med å komme igjennom akkurat nå? Skulle akkurat til å bekrefte en ordre. Edit: Merkelig, Opera leser siden fint men firefox kommer ikke inn i det hele tatt. Endret 8. januar 2008 av Null_Obj Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ahh .. Frem til 20.00 ja? Kjekt at jeg bestilte for 3500,- hos netshop rett før helgen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Korleis markerer eg det som timesalg? Finner ikkje plassen der eg skal skrive det. :!: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og der taklet ikke serveren mer. Lenke til kommentar
KickF Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jada litt billigere småting er greit ... men er jo begrensa hva man kan spare på en ussel mus jeg skal ha meg ny bærbar og jeg VIL ha denne : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91639 ... så plz. netshop få timesalg på denne ... Fysisk størrelse B x D x H : 440 x 229,9 x 38,1 (foran) / 45,3 (bak) mm vekt : begynner på 4,4 kg å kalle det laptop er vel å ta i. lett flyttbar pc er det riktige Og med HD-DVD spiller i tillegg. Dårlig timing ;p HeHe ja jeg at det er litt leit med akkurat det der med HD-DVD ... hehe men når man ser på resten av maskinen & hva man får med så heh ja ... vet ikke om mange andre som kan tilby noe lignende ... kan da sjekke specsa selv Teknologi type : Intel® Centrino® Duo-prosessorteknologi med Intel® Core™2 Duo-prosessor T7250, Intel® Wireless WiFi™ Link 4965AGN-nettverkstilkobling og Intel® PM965 Express-brikkesett klokkehastighet : 2.0 GHz front side bus : 800 MHz Hurtigbuffer på andre nivå : 2 MB Operativsystem Ekte Windows® Vista® Ultimate Edition Systemminne standard : 2,048 (1,024 + 1,024) MB maksimum utvidelsesmulighet : 4,096 MB teknologi : DDR2 RAM (667 MHz) Harddisk kapasitet : 320 (160 + 160) GB godkjenning : S.M.A.R.T. HD DVD-R-stasjon kompatibilitet : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM, HD DVD-ROM, HD DVD-R (DL) maksimal hastighet : Lese: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM, 1x HD DVD-ROM / Skrive: 16x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 4x DVD-R, 2x DVD-R (tolags), 4x DVD-RW, 4x DVD+R, 2.4 DVD+R (tolags), 4x DVD+RW, 3x DVD-RAM, 1x HD DVD-R, 1x HD DVD-R (tolags) type : HD DVD-R-stasjon Skjerm størrelse : 17 " type : Toshiba TruBrite® WUXGA TFT-skjerm med full HD intern oppløsning : 1920 x 1200 Grafikkadapter produsent : NVIDIA® type : NVIDIA® GeForce® 8600M GT med støtte for TurboCache®-teknologi minne : 512 MB dedikert VRAM (opptil 2303 MB totalt tilgjengelig grafikkminne ved hjelp av TurboCache™-teknologi med 4 GB systemminne) minnetype : DDR Video RAM (kombinert resp. DDR-video-RAM og DDR-systemminne) tilkoblet buss : 16x PCI Express Interne videomodi Maks. eksterne videomodi Maks. oppløsning : 2048 x 1536 Maks. oppdateringshastighet : 100 Hz Ikke sammenflettet oppløsning med maks. oppdateringshastighet : 1600 x 1200 TV-kanalvelger produsent : Toshiba type : hybrid digital (DVB-T) og analog TV-kanalvelger Grensesnitt 1 x DC-inn 1 x linje inn 1 x ekstern skjerm 1 x RJ-11 1 x RJ-45 1 x TV-ut (s-video) 1 x i.LINK® (IEEE 1394) 1 x ekstern mikrofon 1 x TV-antenne 2 x hodetelefoner (stereo) 1 x AV-inn (kompositt / S-video / linje inn) 1 x Video-inn (S-video) 1 x 5-i-1 Bridge Media-spor (støtter SD™-kort, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™) 1 x integrert videokamera med 2 megapiksler 5 x USB 2.0 Utvidelse HDMI-ut (med støtte for 1080p/1080i-signalformat), type : minnespor (1 som må konfigureres) antall utvidelsestyper : 2 1 x PC-kortspor for 1 type II-kort 1 x ExpressCard-spor Trådløs kommunikasjon Trådløs teknologi : Bluetooth™ Kompatibilitet : Wi-Fi™ Nettverksstøtte : 802,11 a/b/g/Draft-N Trådløs teknologi : Trådløst LAN (802,11 a/b/g/Draft-N) Trådbasert kommunikasjon topologi : internasjonalt V.92-modem hastighet : 56 Kbps data og 14,4 Kbps faks topologi : Gigabit Ethernet LAN hastighet : 10BASE-T/100BASE-TX/1000BASE-T Lydsystem lydformat som støttes : 24-biters stereo lydstandarder som støttes : MIDI-støtte høyttalere : innebygd Harman Kardon®-stereohøyttalersystem med 2 bassreflekshøyttalere, 2 diskanthøyttalere (tweeter) og 1 subwoofer produsent : Toshiba Bass Enhanced Sound System med 1-bits digital forsterker og Dolby® Home Theater™ Tastatur taster : 87 Windows-taster : 2 Hot Keys : ja Pekerenhet type : TouchPad Batteri teknologi : litium-ion maksimal levetid : for tiden finnes det ingen offisielle resultater for Windows Vista®-standarder for batteri AC-adapter inngangsspenning : AC-adapter med automatisk føler (100/240 V) for globalt bruk Fysisk størrelse B x D x H : 440 x 229,9 x 38,1 (foran) / 45,3 (bak) mm vekt : begynner på 4,4 kg Garanti 2-års internasjonal garanti Maskinvarepakke AC-adapter Strømkabel Antennekabel HDMI-kabel IR-senderkabel Video-inn-kabel Fjernkontroll for Microsoft® Windows® Vista™ Ultimate Edition og Microsoft® Windows® HotStart™ Programvarepakke Toshiba-verktøy og -drivere ConfigFree¿ Chicony Camera Assistant Software Toshiba Speech System Toshiba HD DVD-spiller Toshiba Assist Prisgunstig pakke fra Toshiba Ulead® DVD MovieWriter® for TOSHIBA Norton Internet Security™ 2007 (inkludert 90 dagers gratis Internett-oppdatering) Toshiba brukerveiledning Toshiba Disc Creator Toshiba Bluetooth™ Monitor Connectivity Doctor Microsoft Works® 8.5 Toshiba Bluetooth™ Stack Sikkerhetsfunksjoner tilsynspassord spor for Kensington-kabellås brukerpassord trådløs LAN-bryter systempassordsikkerhet hovedharddisk (med skrue) Fingeravtrykksleser tastaturlås hovedminne (med skrue) Harddiskpassord ved anmodning hovedbatteripakke (ved å skyve sperren) Spesielle egenskaper integrert videokamera med 2 megapiksler for video over IP Qosmio AV Controller AV-knapper (TV-knapp, CD/DVD-knapp, spill av / pause, stopp, spol tilbake, spol fremover, spill inn, lysstyrke, belysning, Dolby, TV-ut) Intel® Turbo-minne integrert mikrofon for tale over IP Microsoft® Windows® HotStart™ for øyeblikkelig tilgang til underholdning Støtte for HD-lyd Godkjenning TRA AS/NZS 3548 STC TTA PTA Oman Tel URSEC Committee for Posts and Telecommunications ETISALAT MOT GTO MOC TTAS R&TTE UL/cUL FCC Part68 Industry Canada FCC del 15 klasse B DIN GOST Produsenten erklærer at dette produktet samsvarer med følgende direktiv og regler for CE-merking. Toshiba Europe GmbH, Hammfelddam 8, 41460 Neuss, Tyskland er ansvarlig for CE-merkingen. CE-merke UL FCC CSA ICASA Samferdselsdepartementet EN (CE-merke for EU-direktivet for lav spenning) CCC SASO CB-rapport Endret 8. januar 2008 av KickF Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Korleis markerer eg det som timesalg? Finner ikkje plassen der eg skal skrive det. :!: Når du trykker på "til kassen" så kommer det opp en side med "Leveringsinformasjon". Helt nederst på den siden så står det "Bestillingsref.:" Der skriver du TIMESSALG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå