Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- X38 HK med DDR2 støtte, evt 780i hk.

- Komponent kabel til Wii

- Non-chuck kontroller til Wii

- Mario Galaxy og andre hotte spill til Wii

- 1TB og 750GB HDD, helst samsung.

- Q6600, X3220, E6850

- NB! 4GB PC6400 minnekitt.

- Et meget godt 2.1 høyttalersett!

 

EDIT:

Bra tilbud dere har nå :) fortsetter det slik handler jeg mye i dag.

Lenke til kommentar

farsken, er det bare hos meg det klør så utrolig i kjøpe-fingeren når det dukker opp billig ram? :p

 

post-10740-1199794948_thumb.jpg

 

Men har allerede etpar pakker ubrukt DDR2 liggende, alikevel er suuget der. Må være noe posttraumatisk-stress syndrom fra sene 80-tallet da man betalte 1000 kroner for 32MB ram. :p

Lenke til kommentar

Dette med å merke ordren som timessalg, er det meningen å endre bestillingsref fra mitt navn til timessalg? Jeg er kanskje litt treg og trenger dette inn med tesskje, men finner ingen andre steder å få inn dette

 

Hadde kanskje vært enkelt å spesifisere hvor dette skal legges inn litt bedre slik at det ikke var noe tvil? Evt en egen avhukningsknapp under betalingsmåte og fraktmetode for å samkjøre bestillinger som inneholdt timmessalgsvarer?

Lenke til kommentar
farsken, er det bare hos meg det klør så utrolig i kjøpe-fingeren når det dukker opp billig ram? :p

 

post-10740-1199794948_thumb.jpg

 

Men har allerede etpar pakker ubrukt DDR2 liggende, alikevel er suuget der. Må være noe posttraumatisk-stress syndrom fra sene 80-tallet da man betalte 1000 kroner for 32MB ram. :p

Jeg lider av det samme...

 

Mekanicus: For 20kr mer per brikke selger PS PC6400 RAM, 800mhz. Det koster 155kr/brikke der. Ringte de for å si det men han sa bare det ikke var noe han kunne gjøre med det.

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=129807

apacer er noe egenproduserte greier som kun kjøpes til nød fra meg.

Lenke til kommentar
Dette med å merke ordren som timessalg, er det meningen å endre bestillingsref fra mitt navn til timessalg? Jeg er kanskje litt treg og trenger dette inn med tesskje, men finner ingen andre steder å få inn dette

 

Hadde kanskje vært enkelt å spesifisere hvor dette skal legges inn litt bedre slik at det ikke var noe tvil? Evt en egen avhukningsknapp under betalingsmåte og fraktmetode for å samkjøre bestillinger som inneholdt timmessalgsvarer?

 

Ja, det skal inn i "referanse"-boksen. Ordren vil fremdeles ha ditt navn tilknyttet til den, som er uavhengig.

Lenke til kommentar
farsken, er det bare hos meg det klør så utrolig i kjøpe-fingeren når det dukker opp billig ram? :p

Men har allerede etpar pakker ubrukt DDR2 liggende, alikevel er suuget der. Må være noe posttraumatisk-stress syndrom fra sene 80-tallet da man betalte 1000 kroner for 32MB ram. :p

Jeg lider av det samme...

Et par Ballistix 2x1GB PC8500 og jeg får såpass rykninger i ønskemuskelen at det forplanter seg til kjøpefingeren. Og om det i tillegg kommer en Lenovo N200 trekker jeg av en gang til. Skulle slått til på 8800GT-kortet om jeg ikke hadde et på vei i posten allerede...

:p

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Dette med å merke ordren som timessalg, er det meningen å endre bestillingsref fra mitt navn til timessalg? Jeg er kanskje litt treg og trenger dette inn med tesskje, men finner ingen andre steder å få inn dette

 

Hadde kanskje vært enkelt å spesifisere hvor dette skal legges inn litt bedre slik at det ikke var noe tvil? Evt en egen avhukningsknapp under betalingsmåte og fraktmetode for å samkjøre bestillinger som inneholdt timmessalgsvarer?

Er jo rimelig godt spesifisert i dette innlegget da.

Merk ordrene med ”TIMESALG” (i referansefeltet under godkjenning av ordre som navnet deres står fra før av)
Lenke til kommentar
farsken, er det bare hos meg det klør så utrolig i kjøpe-fingeren når det dukker opp billig ram? :p

 

 

Men har allerede etpar pakker ubrukt DDR2 liggende, alikevel er suuget der. Må være noe posttraumatisk-stress syndrom fra sene 80-tallet da man betalte 1000 kroner for 32MB ram. :p

 

 

Kjenner meg igjen her ja, husker med gru jeg betalte 1800kr for 32Mb ram for "noen" år siden :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder tilbud på harddisk så ønsker jeg meg en av disse 750GB med bla. 32MB cache.

 

28129 Hitachi Deskstar 7K1000 750GB S-ATA II 32MB cache 7200RPM

28883 Samsung 750 GB 7200RPM S-ATA2 32MB HD753LJ Spinpoint F1

 

Få en av disse ned på 1000,-

 

Eller en Samsung sin F1 TB disk(28884) til under 1700,-.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Når det gjelder tilbud på harddisk så ønsker jeg meg en av disse med bla. 32MB cache.

 

28129 Hitachi Deskstar 7K1000 750GB S-ATA II32MB cache 7200RPM

28883 Samsung 750 GB 7200RPM S-ATA2 32MB HD753LJ Spinpoint F1

 

Få en av disse ned på 1000,-

 

Eller en Samsung sin TB disk til under 1700,-.

Hvorfor Samsung? WD sin GP er faktisk den mest stille 3,5" vi har på markedet i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...