amaab Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må si det går lekende lett med oppdatering av siden til Netshop i dag da. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) var ikke noe spennende denne timen heller ? Endret 8. januar 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Tomas SG Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Auda, der gikk jeg glipp av den uansett. Høyere makter gjorde valget enkelt for meg, der. Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ønskeliste: Et bra TV kort til en billig penge Et maxi tower med bra kjøling, Cooler Master Stacker STC-T01, Lian Li PC-201B eller lingende. Takk Netshop, TAKK! Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Auda, der gikk jeg glipp av den uansett. Høyere makter gjorde valget enkelt for meg, der. Ikke så farlig, Nvidia 9 serien kommer snart, blir nok billige 8800 GTX kort da Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skuffende tilbud sålangt.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvordan er den strømforsyningen, noe å satse på? Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 GTS 320mb Hadde gått for GTX selv, faktisk det var det jeg gjorde http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95274 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Samsung LE40M86BD og en 750gb eller 1tb disk hadde vært nice:D Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et skikkelig headset til en skikkelig pris hadde vært på sin plass Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 trenger egentlig ingenting, men kommer det et godt tilbud på en litt stor harddisk så spørs det om jeg ikke må ha det Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne... Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 egentlig det samme her. evt et 3870 til ekstrem pris eller stor HDD til god pris må få meg til å kjøpe noe Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne... Den fungerer vel godt i barnehagen der vi har sønnen vår, der de tar bilder av ungene hele dagen og setter inn minnekortet i rammen rett før foreldrene begynner å hente ungene sine. Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 GTS 320mb Hadde gått for GTX selv, faktisk det var det jeg gjorde http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=95274 Ok, tok bare med de to som var på tilbud jeg, de hadde vist flere skjermkort ja Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hmm...lite gode tilbud foreløbig, men de kommer vel med godsakene senere på dagen da folk er opptatt med jobb og skole ( ) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne... Den er kule. Skulle kjøpt om dem ikke var så voldsomt dyre Da snakker jeg om sånn man kan kjøre animasjoner på også, som f.eks skyskraper med blinkende lys. Dem er skamkule. Det er noe lignende Endret 8. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne... Hadde vært gøy med poster-store versjoner(100x60 elns) og hadd forskjellige plakater oppe Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne... Den fungerer vel godt i barnehagen der vi har sønnen vår, der de tar bilder av ungene hele dagen og setter inn minnekortet i rammen rett før foreldrene begynner å hente ungene sine. Ok, god ide, men hva om de la de på nettet i stedet slik at foreldrene kunne laste ned bildene til sin egen PC? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg må bare takke for at Netshop satte ned prisen på Sony W3000 og Beyerdynamic DT-770-80 Pro Headsettet er bestilt, forhåpentligvis blir det bestilling av ny tv så fort jeg får "godkjent av kvinnfolket" stemplet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå