Gå til innhold

Eksplosiv Tirsdag hos Netshop!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne...

 

Den fungerer vel godt i barnehagen der vi har sønnen vår, der de tar bilder av ungene hele dagen og setter inn minnekortet i rammen rett før foreldrene begynner å hente ungene sine.

Lenke til kommentar
Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne...

Den er kule. Skulle kjøpt om dem ikke var så voldsomt dyre

 

Da snakker jeg om sånn man kan kjøre animasjoner på også, som f.eks skyskraper med blinkende lys. Dem er skamkule. Det er noe lignende

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Er det noen som faktisk kjøper sånne bilderammer? Det virker som den mest ubrukelige gadget noensinne...

 

Den fungerer vel godt i barnehagen der vi har sønnen vår, der de tar bilder av ungene hele dagen og setter inn minnekortet i rammen rett før foreldrene begynner å hente ungene sine.

 

Ok, god ide, men hva om de la de på nettet i stedet slik at foreldrene kunne laste ned bildene til sin egen PC?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg må bare takke for at Netshop satte ned prisen på Sony W3000 og

Beyerdynamic DT-770-80 Pro :thumbup:

 

Headsettet er bestilt, forhåpentligvis blir det bestilling av ny tv så fort jeg får "godkjent av kvinnfolket" stemplet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...